دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که درگیری او با مدیرعامل باشگاه نفت موضوع خاصی نبوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا اسدی پس از پایان مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی گفت: از همه کسانی که دلشان برای تیم ملی می‌سوزد، می‌خواهم با توجه به شور و نشاطی که از امروز آغاز شد، کمک کنند تا بازیکنان با رفتن به جام جهانی قلب مردم را خوشحال کنند.

وی در مورد اینکه چرا هیچ‌کدام از اعضای تیم ملی در این مراسم حضور نداشتند، گفت: همه آنها دعوت‌ شده بودند و چندین مرتبه از طریق ملامحمد (مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون) پیگیر و دعوت‌شان کرده بودیم اما دلیل نیامدن‌شان را نمی‌دانم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص درگیری‌ روز گذشته‌اش با منصور قنبرزاده در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: چه کسی می‌گوید درگیر شده‌ایم؟ از خودشان(قنبرزاده) این سوال را بپرسید.

اسدی در مورد اینکه قنبرزاده گفته به خاطر بحث اساسنامه کمی تُن صدای‌شان بالا رفته بود، تصریح کرد: این موضوع طبیعی است و اتفاق خاصی نیفتاده است.

وی درباره اینکه مانند علی کفاشیان خنده‌رو شده است، گفت: اگر آدم خوشحال باشد، چه اشکالی دارد؟ می‌گویند فلانی اخمو است، در صورتی که چنین چیزی نیست. آدم به وقتش جدی می‌شود و به زمان خودش می‌خندد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون فوتبال عنوان کرد: ایشان آمده بود ساختمان را ببیند و یک سری هم به ما بزند. درباره خیلی چیزها صحبت شد.

اسدی در واکنش به این سوال که آیا مجوز برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال صادر شده است یا خیر، گفت: مجور باید از مجمع گرفته شود و هجدهم اردیبهشت انتخابات برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.