رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه انتخابات این فدراسیون قطعا روز هجدهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: هر تصمیمی که مجمع فدراسیون بگیرد قابل قبول فدراسیون جهانی فوتبال نیز هست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان درباره برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و احتمال اعتراض کاندیدای دیگر نسبت به اساسنامه فدراسیون فوتبال، گفت: بالاترین مرجع فوتبال، مجمع است. اگر مجمع یک تصمیمی بگیرد مورد قبول فیفا هم هست. هیچ اعتراضی به رای نمی تواند باشد. در هیات رئیسه هم تصویب شد که بعد از انتخابات اساسنامه اصلاح شود.

کفاشیان درباره شائبه تعویق انتخابات فدراسیون تاکید کرد: تعویق انتخابات در کار نیست چون به ضرر منافع فوتبال است. انتخابات قطعا برگزار می شود.

کفاشیان درباره اینکه شهرام دبیری عضوهیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفته فوتبال نیاز به خنده درمانی دارد، گفت : شاید به گریه درمانی نیاز داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب اسپانسر جدید پیراهن تیم ملی، گفت: با برندهای بزرگ صحبت کردیم ولی با توجه به وابستگی آنها به استکبار جهانی، آنها تمایلی نشان ندادند. برای همین با برندهای دیگر وارد مذاکره شدیم و یک برند بهترین پیشنهاد را داد. به آنها تاکید کردیم که جنس خوب به ما بدهند وگرنه اجناسشان را برمی گردانیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر درگیری علیرضا اسدی دبیر فدراسیون با منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت گفت: یک موقع آدم عصبانی می شود و پرخاش هایی می شود ولی حل شد.

کفاشیان در خصوص اینکه آیا هیچکس دو طرف دعوا را جدا نکرد؟، گفت: نیازی نبود چون این موضوع حل شد.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.