سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با حمایت مسئولین می‌توانیم درجام جهانی در بین چهار تیم برتر دنیا قرار بگیریم.

محمد ناظم الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، اظهار کرد: با توجه به شرایط حساسی که لیگ برتر امید دارد این تصمیم را گرفتیم که از نزدیک این مسابقات را زیر نظر بگیریم تا بتوانیم بازیکنان با استعداد را برای تیم ملی امید شناسایی کنیم.

وی درخصوص آخرین شرایط تیم ملی اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات را آغاز کرده‌ایم و با توجه به برنامه‌ریزی که داشته‌ایم، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با آمادگی کاملی برای مسابقات جام جهانی آماده شویم.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: باید این موضوع را اعلام کنم که تاکنون فقط توانسته‌ایم اردو را برگزار کنیم، متاسفانه هیچ بازی دوستانه‌ای را تاکنون انجام نداده‌ایم و قطعا با این شرایط کار سختی را خواهیم داشت.

ناظم الشریعه تصریح کرد: امیدوارم فدراسیون در زمان باقی مانده تا جام جهانی به گونه‌ای عمل کند که بتوانیم بازی‌های تدارکاتی خوبی را برگزار کنیم، قطعا اگر بتوانیم بازی‌های تدارکاتی خوبی را انجام دهیم شرایط بهتری را درجام جهانی خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال درخصوص واگذاری هتل کمپ تیم‌های ملی عنوان کرد: تا ١٨اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی اردو خود را برگزار می‌کنیم، ولی هتل المپیک به بخش خصوصی اجاره داده شده است و قطعا نمی‌توانیم اردو خود را در این هتل برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شرایط اگر فراهم شود ادامه اردو را درجزیره کیش دنبال خواهیم کرد، امیدوارم مسئولین کمیته فوتسال شرایط را برای برگزاری این اردو فراهم کنند و درصورت امکان با برگزاری بازی تدارکاتی کمک کنند تا تیم ملی با آمادگی کاملی برای حضور در جام جهانی کلمبیا آماده شویم.

ناظم الشریعه با تاکید این موضوع که رئیس جدید فدراسیون باید توجه ویژه‌ای به تیم ملی فوتسال داشته باشد گفت: کاری ندارم که چه شخصی رئیس فدراسیون خواهد شد ولی هر سه کاندیدا باید این موضوع را در نظر بگیرند که تیم ملی فوتسال به جام جهانی صعود کرده است و مردم توقع زیادی از این تیم دارند، قطعا با پتانسیلی که از بازیکنان جوانان تیم ملی سراغ دارم می‌توانیم شرایط خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر اگر مسئولین از این تیم حمایت کنند می‌توانیم پس از٢٤ سال در جمع چهار تیم برتر دنیا قرار بگیریم، باید قبول کرد که تنها حمایت مسئولین باعث رسیدن به این موفقیت خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال درخصوص عملکرد کفاشیان در این مدت اظهارکرد: اعتقاد دارم که کفاشیان در این مدت زحمت خود را کشیده است و نمی‌توان خواسته زیادی را داشته باشیم ولی در مجموع از عملکرد کفاشیان رضایت دارم.

وی هم‌چنین درباره پرداخت کردن پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا افزود: متاسفانه تاکنون هیچ پاداشی را دریافت نکرده‌ایم، امیدوارم هرچه زودتر پاداش قهرمانی در جام ملت‌های آسیا پرداخت شود تا بازیکنان بدون هیچ مشکلی و باانگیزه تمرینات خود را دنبال کنند.

وی گفت: امیدوارم با توجه به این که از نزدیک شاهد این رقابت‌ها بودم، بتوانم لیست مورد نظر جهت حضور در اردوی تیم‌های ملی امید و جوانان را انتخاب کنم. من به دنبال بازیکنانی هستم که متولد نیمه دوم سال ۷۵ باشند تا به درد تیم‌ملی امید بخورند و بازیکنانی هم بودند که باتوجه به شرایط سنی‌شان انتخاب شدند.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال درخصوص آغاز دور جدید اردوی تیم‌ملی بزرگسالان، گفت: این اردو از ۲۶ اردیبهشت‌ماه در کیش آغاز خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.