سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت:می‌خواستیم برنده شویم و فوتبال بازی کنیم که همینگونه نیز شد. فقط یک گل کم داشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ ۲ بر یک مقابل اتلتیکومادرید در ورزشگاه آلیانس آره‌نا برنده شد اما از صعود به خاطر باخت یک بر صفر بازی رفت به فینال بازماند.

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری اظهار داشت: من زندگی‌ام را برای این تیم گذاشتم. جنگیدم و بهترین کار ممکن را انجام دادم. ما همان چیزی که می‌خواستیم را انجام دادیم. یعنی فوتبال بازی کردیم. آنچه فقط کم داشتیم، یک گل بود. بیش از هرچیزی برای بازیکنان متاسفم.

وی ادامه داد:فکر می‌کنم به بازیکنان در اینجا کمک کردم. از عملکردم بسیار راضی هستم. شاید کافی نبوده اما در نهایت از عملکرد و آنچه در اینجا اتفاق افتاده، راضی هستم. همه امور عالی هستند. من بهترین کار ممکن را برای بایرن انجام دادم و بازیکنانم این نکته را می‌دانند.

او افزود:‌از دقیقه یک تا ۹۰ خوب بازی کردیم. شاید در برخی اوقات فوق‌العاده خوب نبودیم.اما به تیمم بسیار افتخار می‌کنم. برای من افتخاری واقعی و بزرگ بود که این بازیکنان را تمرین دهم. واقعا از انجام این کار در این جا لذت بردم و اطمینان دارم در آینده بایرن با این بازیکنان تیمی عالی خواهد بود.

او همچنین عنوان کرد: اگر سئوال شود این بزرگترین ناکامی دوران ورزشی‌ام است، جواب می‌دهم، نه. شما ناکام هستید که فوتبال خوبی بازی نمی‌کنید. این یک نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. این اتفاق مثل زمانی بود که من در بارسلونا بودم و در سال ۲۰۱۲ به چلسی باختیم.ما تلاش کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و گل بزنیم اما از آن مانع نگذشتیم. اتلتیکو بسیار دفاعی بود.ما بازی کردیم برنده شویم و این کار را هم انجام دادیم. ما در مادرید گلی نزدیم و تفاوت همین بود. امشب هم می‌توانستیم ۳، ۴ گل بزنیم. تفکر من براساس فوتبال تهاجمی و رو به جلو است. به هرحال بهترین‌ها را برای بایرن و کارلو آنچلوتی می‌توانم آرزو کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.