ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید تیمش را شایسته صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید با وجود شکست دو بر یک برابر بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان تیم مادریدی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا آنتونی گریزمان بوده است. این بازیکن فرانسوی در دیدار برابر بارسلونا با دو گلی که به ثمر رساند یک تنه تیمش را به دور بعد رساند و در دیدار برابر بایرن مونیخ هم از تک موقعیتی که به دست آورد نهایت استفاده را برد و گلی را به ثمر رساند که باعث صعود تیم مادریدی به فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

گریزمان از اینکه با اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است بسیار خوشحال است. او بعد از بازی گفت: بسیار خوشحال هستیم چرا که بازی بزرگ و بسیار سختی را با موفقیت پشت سرگذاشتیم. با تیم بسیار بزرگی بازی کردیم. باید سعی می کردیم در درجه نخست دروازه خود را بسته نگه داریم و بعد از آن به دنبال گلزنی باشیم. خوشبختانه به آنچه که می خواستیم دست پیدا کردیم.

او درباره این سوال که آیا بایرن مونیخ شایسته صعود به فینال نبود، اینگونه پاسخ داد: تیمی که شایسته صعود به فینال بود کار خود را به خوبی انجام داد. بایرن مونیخ بهتر از ما بازی کرد اما نباید فراموش کرد که اتلتیکو مادرید هم در دیدار رفت بایرن را شکست داد و با گلی که در دیدار برگشت به ثمر رساندیم کار حریف را تمام کردیم و این مهم ترین چیز است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.