ستاره اتلتیکو مادرید از شانس بالای تیمش برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا سخن به میان آورد و روخی بلانکو را قدرتمندتر از بارسلونا دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با انجام یک دیدار آغاز خواهد شد که در آن بایرن مونیخ در آلیانس آره نا از اتلتیکو مادرید پذیرایی خواهد کرد.

این دیدار در حالی برگزار می شود که دیدار رفت بین دو تیم با پیروزی یک بر صفر اتلتیکو مادرید به پایان رسیده است تا این تیم اسپانیایی شانس زیادی برای صعود به فینال را داشته باشد.

فرناندو تورس امید نخست گلزنی اتلتیکو مادرید قبل از این دیدار حساس به ستایش از بایرن مونیخ پرداخت و شاگردان گواردیولا را بهتر و قوی تر از بارسلونا دانست.

او گفت: سبک بازی ما کاملا روشن است. همه بازیکنان اتلتیکو مادرید برای پیروز شدن حاضر هستند از جان مایه گذارند. نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. اتلتیکو مادرید یک تیم کامل و یکدست است. امیداور هستیم که بتوانیم در این دیدار بزرگ به پیروزی برسیم و جواز صعود به فینال را بدست آوریم.

او ادامه داد: بایرن مونیخ تیم خوبی است و می توانم بگویم بهتر از بارسلونا بازی می کند. بایرن قوی ترین تیمی است که در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا برابر ما بازی کرده است. اگر می خواهیم پیروز شویم باید به توانایی های خود ایمان داشته باشیم. بدون شک اتلتیکو مادرید شانس زیادی برای صعود به فینال خواهد داشت. اگر بازی همیشگی خود را به نمایش گذاریم و ترسی از نام حریف نداشته باشیم بدون شک پیروز بازی خواهیم شد. از نقاط قوت اتلتیکو مادرید عملکرد خوب دفاعی و بازی با تمرکز بالا است. گل زدن به ما بسیار سخت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.