مهاجم ملی‌پوش اسپرزها پس از توقف این تیم مقابل چلسی گفت که مردان گاس هیدینک پس از بازی طوری شادی می‌کردند که انگار قهرمان لیگ برتر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هری کِین که شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس موفق به گشودن دروازه چلسی شد، اما در نهایت توقف ۲ بر ۲ تاتنهام در استمفوردبریج امید قهرمانی اسپرزها را نقش بر آب کرد، به شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» گفت: وقتی مدافع عنوان قهرمانی در پایان بازی طوری شادی می‌کند که انگار خودش قهرمان لیگ شده، این نشان می‌دهد که ما کارمان را به درستی انجام داده‌ایم.

مهاجم انگلیسی تاتنهام و بهترین گلزن این تیم تصریح کرد: حالا باید همین روند خود را در پیش بگیریم. ما یک سری بازیکن خوب، یک مربی بزرگ و یک کادر فنی فوق‌العاده داریم که با حفظ آنها باید همین روند را ادامه بدهیم.

کین البته به روباه‌ها بابت مسجل شدن قهرمانی‌شان هم تبریک گفت و عنوان کرد: ما فصل فوق‌العاده‌ای داشتیم، اما باید از لسترسیتی هم تمجید کرد. باید به آنها بابت این قهرمانی تبریک گفت. لستر در این فصل فوق‌العاده بود. ما هم هر کاری که از دست‌مان بر می‌آمد انجام دادیم و تا پایان جنگیدیم، اما باید از اتفاقات این فصل درس بگیریم.

ستاره تاتنهام در پایان تأکید کرد: به تمامی هم‌تیمی‌هایم و باشگاه تاتنهام افتخار می‌کنم. حالا باید در همین مسیر درست فصل را به پایان ببریم و به فصل آینده فکر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.