سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: بازی فردا تنها شانس و فرصت ما برای صعود به مرحله بعد است که باید از آن استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، دونیس سرمربی الهلال عربستان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: دومین مسابقه خود را در مقابل تراکتورسازی برگزار خواهیم کرد. برای کسب ۳ امتیاز این مسابقه فردا به میدان می‌رویم چرا که باخت باعث حذف تیم ما خواهد شد. اکنون آماده هستیم تا برخلاف دیدار رفت فردا برنده بازی شویم. بازی فردا تنها شانس ما برای صعود است و باید بازی رفت را جبران کنیم.

وی در مورد مشکل خط دفاعی الهلال عربستان تصریح کرد: از لحاظ دفاعی تیم خوبی نیستیم و مشکلات زیادی داریم. برای بازی فردا این مشکل را حل خواهیم کرد.

سرمربی الهلال عربستان در مورد مصدومان تیمش، اظهار داشت: دو بازیکن تیم ما آسیب دیده هستند و باید در تمرین امروز شرایط آنها را بررسی کنیم تا ببنیم آیا می‌توانیم از این نفرات استفاده کنیم یا نه

دونیس در مورد حمایت هواداران عمانی از الهلال عربستان خاطرنشان کرد: از حضور هواداران عمانی سوپرایز شدیم و خوشحالیم که هواداران در دیدار فردا از ما حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کاپیتان تیم فوتبال الهلال عربستان در مورد بازی فردا مقابل تراکتورسازی گفت: دو هفته سخت را پشت سر گذاشتیم و متاسفانه در لیگ نتایج بدی به دست آوردیم. بازی فردا تنها شانس ما برای کسب مجوز حضور در مرحله بعد است. امیدوارم فردا برنده شویم و به مرحله حذفی برویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.