دیدار برگشت تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل تقابل دو سبک متفاوت بازی می تواند از جذابیت‌های بالایی برخوردار باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بایرن مونیخ هفته گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر مقابل اتلتیکومادرید در «ویسنته کالدرون» تن به شکست داد.

اگر بایرن نتواند به دیدار پایانی راه پیدا کند برای سومین فصل پیاپی خواهد بود که مقابل اسپانیایی ها تن به شکست می دهد.

پپ گواردیولا از سال ۲۰۱۳ به بایرن مونیخ پیوست اما در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ مقابل تیم های رئال مادرید و بارسلونا تن به شکست داد و از راهیابی به فینال بازماند.

گواردیولا از سال ۲۰۱۱ که در فینال با نتیجه ۳ بر یک از سد منچستریونایتد گذشت هنوز رنگ دیدار پایانی را ندیده و اکنون با شکستی که در دیدار رفت با گل «سائول نیگِس» متحمل شده کارش برای راهیابی به فینال دشوار شده است.

گواردیولا از فصل بعد بر روی نیمکت منچسترسیتی خواهد نشست و این آخرین شانس وی با بایرن مونیخ برای موفقیت در اروپا به شمار می آید. بایرن اولین جام از پنج جام خود را در سال ۱۹۷۴ با برتری مقابل اتلتیکومادرید به دست آورد.

مربی اسپانیایی بایرن در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی هنوز تمام نشده است. اگر باختیم می توانید مرا بکشید اما ما هنوز شانس داریم.

«دیه گو سیمئونه» هم بر این باور است که هنوز هیچ چیز تمام نشده است. وی گفت: بازی با مونیخ با انبوه طرفداران این تیم دشوار است اما ما این فرصت را پیدا می کنیم که یک گل خارج از خانه بزنیم.

اتلتیکو برای این دیدار «دیه گو گودین»، مدافع تاثیرگذار خود را به خدمت خواهد داشت ضمن اینکه «یانیک فریه‌را کاراسکو» هم به بازی می رسد البته این احتمال وجود دارد که «تیاگو مندس» به بازی نرسد.

فرانک ریبری در این فصل از رقابتها کم و بیش درگیر آسیب دیدگی بوده و معلوم نیست آیا به این بازی برسد یا نه ضمن اینکه باداشتوبر غایب باواریایی ها مقابل اتلتیکومادرید خواهد بود.

باید دید سه شنبه شب نبرد غول و غول کش با پیروزی کدام طرف در ورزشگاه آلیانتس آرنا به پایان می رسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.