مجید جلالی همچنان با حمایت هیات مدیره در باشگاه سایپا ماند.

داریوش سعیدی- خبرگزاری خبرآنلاین:بیت اللهرضایی یک بار دیگر نتوانست حریف مجید جلالی شود و نشان داد قدرت تصمیم گیری درباشگاهش را ندارد. مدیر سایپا که بعد از بارها رسانه ای کردن اختلافاتش با سرمربیتیم و مطرح کردن نام هایی چون فرکی ، نکونام ،فرهاد پورغلامی ، صادقی و گزینهترکیه ای برای هدایت تیمش و چند بار قوت گرفتن شایعه استعفای جلالی ، تصمیم گرفتبرای باخت برابر استقلال ، جلالی را برکنار کند، بار دیگر پشت سد هیات مدیره تیمشماند. باز هم جلالی در روز معلم و به لطف برگی که رعیت در هیات مدیره تیم برایش روکرد، به تمرینات نارنجی پوشان برگشت و حرف مدیر تیم بی اثر ماند.

رضایی که امید زیادی داشت به پایان همکاری باجلالی ،از ابتدای فصل علاقه ای برای همکاری با آقا معلم را نداشت و می خواست تیمیپر ستاره ببندد ، تیم کم هزینه و جوان فصل پیشتر سایپا را پر از بازیکنان با تجربهکرد. تصمیمی که از همان ابتدا تیم سایپا را از روند قبلش دور کرد. این اختلاف هادر طول فصل به اوج رسید و از بازی با تراکتورسازی که جریمه ۲۵ درصدی برای اعضایتیم در نظر گرفته شد ، به اوج رسید. برکناری جلالی باید سکانس پایانی می شد بخصوصبا افشاگری مدیر تیم درباره قرارداد یک میلیارد و دویست میلیونی مجید جلالی.

او اما در نهایت زورش به جلالی نرسید و مجبور بهعقب نشینی شد اما حالا باید از خود بپرسد ادامه فعالیتش در این شرایط حتی به صلاحاست؟

او گفته رقم قرارداد جلالی که در سایت سازمانلیگ ۶۳۰ میلیون تومان بوده اما از باشگاه ۱.۲ میلیارد تومان می گیرد. این یعنیآنها سازمان لیگ را دور زده اند اما جلالی چنین ادعایی را قبول ندارد. نزدیکان بهجلالی می گویند اگرچه تفاهمی کلی در ابتدا و با این رقم برای کادرفنی بسته شده اماغیر از ۶۳۰ میلیون جلالی ، ۲۵۰ میلیون برای فرهاد پورغلامی ؛۱۵۰ میلیون حمید مطهری، ۱۰۰ میلیون تومان برای بدنساز تیم و دو قرارداد ۵۰ میلیونی هم برای دو عضو دیگرکادر بسته شده و این قراردادها به تفکیک در سازمان لیگ ثبت شده اند. این نکته ایاست که باشگاه سایپا باید درباره صحتش توضیح دهد چون نزدیکان جلالی می گویند آقامعلم با کسر ۲۵ درصد قراردادش امسال نزدیک ۴۵۰ میلیون باید از سایپا بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.