سرمربی قرمزوسفیدپوشان ارزش پیروزی تیمش برابر رایو وایکانو در هفته سی‌و‌ششم لالیگا را بیش از بردهای قبلی تیمش دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه پس از پیروزی یک بر صفر خانگی تیمش برابر رایو وایکانو که سبب شد رقابت سایه‌به‌سایه اتلتیکومادرید با بارسلونای صدرنشین در کورس قهرمانی لالیگا همچنان ادامه داشته باشد، این پیروزی را نتیجه‌ای مهم و حساس برای قرمزوسفیدپوشان پایتخت اسپانیا دانست.

سیمئونه که در ترکیب تیمش نسبت به بازی قبلی برابر بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هفت تغییر ایجاد کرده بود، پس از بازی که گلزنی گریزمان، روخی‌بلانکو را نجات داد و امید قهرمانی را در دل هوادارانش زنده نگه داشت، به خبرنگاران گفت: ما یک بازی حساس را بردیم. در این مقطع پایانی از فصل، این امتیازات ارزش بیشتری هم دارند. در نیمه اول بازی‌مان انسجام کافی را نداشت و مهاجمان‌مان نمی‌توانستند راهی برای پیشروی پیدا کنند، اما ما زمانی که بیش از هر وقت دیگر مهم بود، بازی را بردیم و این مهمترین چیز است. ما در این فصل بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم و طبیعی است که سطح کیفیت بازی‌مان کمی دچار اُفت شده باشد.

مربی آرژانتینی قرمزوسفیدپوشان شهر مادرید درباره تغییراتش در ترکیب اصلی اتلتیکو که به مذاق گروه زیادی از هواداران اتلتیکومادرید خوش نیامد و اعتراض آنها را به همراه داشت نیز عنوان کرد: مسئولیت انتخاب بازیکنان تیم با من است. آنهایی که به میدان رفتند کسانی هستند که معمولاً بازی‌‌شان تحت‌الشعاع بازیکنان آماده تیم قرار می‌گیرد و سخت می‌توانند فرصت بازی به‌دست آورند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.