رئیس فدراسیون فوتبال عربستان یکبار دیگر تاکید کرد که نه تنها تیم ملی این کشور با عراق در ایران بازی نمی‌کند بلکه دیدار برگشت باید به میزبانی عربستان باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری فرانسه در گزارشی به بررسی وضعیت اختلاف دو کشور عربستان و عراق بر سر میزبانی ایران از مسابقات عراق در راه انتخابی جام جهانی روسیه پرداخته است که در این گزارش صحبت‌های «احمد عید» رئیس فدراسیون عربستان هم منعکس شده است.

احمد عید در خصوص موضع عراق برای بازی در ایران به شدت واکنش نشان داد و گفت: برای برادران خود در عراق احترام قائلیم ولی قبول نمی‌کنیم که دیدار برگشت خارج از عربستان برگزار شود. لازم است که دیگران هم به این موضوع احترام بگذارند.

خبرگزاری فرانسه در ادامه نوشت: احمد عید که آخرین ماه‌های حضورش در فدراسیون فوتبال عربستان را سپر می‌کند پیش از این تجربه مشابهی برای بازی نکردن با تیم ملی فلسطین در رام الله داشت که اصرار وی باعث انتقال بازی‌ خانگی فلسطین با عربستان در اردن شد.

همچنین در ادامه این گزارش صحبت‌های «عبدالخالق مسعود» رئیس فدراسیون عراق آمده که تاکید کرده در صورتی که تیم ملی عربستان برای بازی رفت با عراق به ایران نیاید، عراقی‌ها هم در دیدار برگشت به عربستان نمی‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.