مهاجم ۱۹ گله رئال مادرید معتقد است تیمش از شانس قهرمانی برخوردار است.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، گرت بیل تک گل رئال مادرید را در دیدار برابر رئال سوسیداد به ثمر رساند و پیروزی را برای تمیش به ارمغان آورد. او اکنون به بازیکنی تبدیل شده است که با گلزنی‌اش امتیازات مهمی را به مادرید داده است که باعث شده این تیم بتواند همچنان به رقابت خود برای فتح لالیگا ادامه بدهد.

مهاجم ولزی مادرید دوباره با سر گلزنی کرد و نوزدهمین گل خود را در این فصل به ثبت رساند. ۹ گل او با ضربه سر وارد دروازه حریفان شده است؛ یعنی ۴۷ درصد آنها.

بر اساس آمار اکنون بیل بهترین هد زن لالیگا است. به همین خاطر اغلب او را سانتیانا می‌نامند. لوییس سوارس (۳۴ گل)، کریستیانو رونالدو (۳۱ گل)، لیونل مسی (۲۵ گل)، کریم بنزما و نیمار (۲۳ گل) و آنتوان گریزمان (۲۱ گل) پیش از او در فهرست برترین گلزنان لالیگا قرار دارند.

مهاجم ولزی پس از شکست سوسیداد گفت: می‌دانیم که قهرمانی‌مان در لالیگا به نتایج دیگر تیم‌ها بستگی دارد اما می‌خواهیم شانس خود را حفظ کنیم. با وجود اینکه از حریف پیش افتادیم اما بازی سختی بود.

بیل درباره نبود بنزما و رونالدو اظهار کرد: آنها بازیکنان مهمی هستند اما امروز یکپارچگی خود را نشان دادیم و سه امتیازکسب کردیم.

مادرید چهارشنبه شب این هفته در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان منچسترسیتی است. بیل در این‌باره گفت: بازی سخت دیگری است اما تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد و امیدواریم با حمایت هوادارانمان پیروز شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.