مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تأکید کرد که داور دیدار این تیم برابر سپاهان یک پنالتی مسلم به سود این تیم نگرفته است.

محمد ابراهیمی درمورد شکست تیمش مقابل سپاهان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. سپاهان در نیمه اول عملکرد بهتری داشت، اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و ما توانستیم بر حریف مسلط شویم. متأسفانه روی اشتباهات فردی گل خوردیم و بعد از زدن گل مساوی باز هم اشتباه کردیم و درنهایت باختیم.

وی درباره تصمیم جنجالی داور دیدار سپاهان - گسترش فولاد که برخورد توپ به دست خلعتبری را پنالتی نگرفت، تأکید کرد: در دقایق پایانی خلعتبری خیلی راحت توپ را با دست گرفت و داور هم خیلی راحت کرنر اعلام کرد و پنالتی نگرفت! کمک داورها و ناظر هم دیدند که پنالتی اتفاق افتاد، ولی نمی‌دانم چرا داور با اینکه می‌خواست سوت بزند، اما این کار را انجام نداد.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از آمادگی تیمش برای رویارویی با پرسپولیس در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر یاد کرد و گفت: هم ما دنبال برد هستیم و هم پرسپولیس. مطمئناً هر دو تیم بازی سختی خواهند داشت. پرسپولیس و گسترش دنبال گرفتن سه امتیاز هستند و هر تیمی که شایستگی بیشتری داشته باشد، برنده خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.