مدیرعامل باشگاه سپاهان مدعی شد که باشگاه استقلال خوزستان در جریان مذاکره این باشگاه با سرمربی جوانش قرار دارد.

اصغر باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه سپاهان پس از استعفای ایگور استیماچ و با هدایت قاسم زاغی‌نژاد دو پیروزی کسب کرده و به‌نظر با روحیه‌ای مناسب راهی دیدار تشریفاتی با الاتحاد عربستان خواهد شد، گفت: چیزهایی را که لازم بود، گفتید اما بحثی که وجود دارد بازی با الاتحاد با تمام داستان‌های فوتبالی ما تفاوت دارد. از یک طرف مشکلات بین ما و فوتبال عربستان به‌وجود آمده که این اتفاقات ناخواسته و به ناحق بوده است و حالا با وجود حذف شدن تیم‌مان، برای ما حساسیت زیادی دارد.

وی افزود: بازی سپاهان با الاتحاد را به‌دلیل اتفاقاتی که رخ داده، باید یک بازی خارج از فوتبال دانست. درست است که این فصل نشد تا سپاهان نتیجه لازم را کسب کند و فرصت رفتن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادیم، اما بازهم بازی با الاتحاد را جدی خواهیم گرفت تا اگر شد نتیجه‌ای در خور شأن فوتبال ایران و باشگاه سپاهان بگیریم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه مسئولان این باشگاه از همین حالا برای فصل آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند و به‌دنبال سرمربی جدیدی هستند، گفت: قطعاً همین‌طور است و به‌دنبال فصل بعد هستیم، اما شرایط این فصل را هم بررسی می‌کنیم تا ببینیم چرا تیم دچار این مشکلات شد. ما رضایتی از نتیجه کسب شده در این فصل نداریم و برای اینکه فصل بعد هم دچار این مشکلات نشویم، تمام مجموعه دست به دست هم داده‌اند تا بهترین تصمیمات و سیاست‌ها انتخاب شود.

باقریان در خصوص اینکه پس از کسب نتایج ضعیف ایگور استیماچ اعلام کرد مسئولان باشگاه سپاهان از او خواسته بودند در تیم جوان‌گرایی کند و نتیجه جوان‌گرایی هم کسب نتایج ضعیف است، خاطرنشان کرد: تیم که در دوره استیماچ بسته نشده بود تا بخواهیم سیاست این‌چنینی را تعیین کنیم. سیاست یک تیم و باشگاه به‌طور کلی تنظیم می‌شود و در اختیار مجموعه کادر فنی قرار می‌گیرد، اما ما در کنار جوان‌گرایی نتیجه‌گیری هم می‌خواهیم که به‌دلیل شرایط سپاهان در جامعه، نتیجه‌گرایی یکی از اهداف همیشگی ما محسوب می‌شود. فکر نمی‌کنم جوان‌گرایی و نتیجه‌گیری منافاتی با هم داشته باشند و افرادی که در کار قرار می‌گیرند، باید قدرت انجام هر دو هدف را داشته باشند. در مجموع وقتی تیم بسته می‌شود اهداف سیاست‌گزاری می‌شود و تیم را استیماچ نبسته بود که بحث جوان‌گرایی و نتیجه‌گیری مطرح شود.

وی درباره شایعه مذاکره سپاهان با مربیان بزرگی مانند فرانک رایکارد، گفت: وقتی تیمی مانند سپاهان برای استخدام مربی اقدام می‌کند و اشخاصی متوجه این موضوع می‌شوند، گزینه‌های در دسترس خود را به باشگاه معرفی می‌کنند. اکنون هم اسامی بزرگ و کوچک داخلی و خارجی زیادی به ما معرفی شده است، اما باشگاه با توجه به اهداف و سیاست‌های خود مربی‌اش را برای کار فصل بعد انتخاب می‌کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: شاید اسامی مطرح شده، گزینه‌های نهایی ما نباشند، چون ما بر اساس منابع و اهداف خودمان گزینه‌ها را ارزیابی می‌کنیم. شاید یک مربی بزرگ دوست داشته باشد در سپاهان مربیگری کند، اما باید دو طرف مذاکرات را انجام دهند و شاید درخواست مالی این گزینه‌ها خارج از توان ما باشد.

باقریان در خصوص مذاکره مسئولان باشگاه سپاهان با عبدالله ویسی اظهار داشت: ویسی جزو گزینه‌های ماست. برنامه‌هایش را هم به ما داده است و چون باشگاه استقلال خوزستان در جریان این مذاکره قرار دارد، مشکلی از این جهت نیست. در حال مذاکره هستیم و ویسی برنامه کلی‌اش را به باشگاه سپاهان داده و قرار است مذاکرات نهایی بعد از پایان مسابقات لیگ صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که باتوجه به اینکه ویسی تنها گزینه سپاهان است که به این باشگاه برنامه داده و از بازیکنان سابق این باشگاه محسوب می‌شود آیا گزینه قطعی سپاهان خواهد بود، گفت: ویسی یکی از گزینه‌های اصلی ماست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه گزینه‌های دیگر چه کسانی هستند و آیا مذاکره‌ای صورت گرفته یا نه، خاطرنشان کرد: در این مدت با گزینه خارجی مذاکره‌ای نکردیم و ویسی هم یکی از سه گزینه اصلی ماست. ما با گزینه‌های دیگر هم به صورت مستقیم نه، اما غیرمستقیم مذاکراتی انجام داده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.