سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز با انتقاد از نامشخص بودن برنامه مسابقات لیگ فوتسال، گفت: بعضی‌ها در هیات رئیسه دنبال منافع شخصی خود هستند.

جواد اصغری مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت تیم فوتسال دبیری و بستن این تیم برای فصل آینده، گفت: من برنامه‌ام را به مسئولان باشگاه داده‌ام. ۸۰ درصد بازیکنان بومی را حفظ کرده‌‍ایم و یک لیست متشکل از هفت، هشت بازیکن جدید را به باشگاه داده‌ام که احتمالا چهار نفر از آنها را جذب کنیم.

وی افزود: مشکل اصلی ما نامشخص بودن وضعیت شروع مسابقات لیگ است. کل فوتسال سردرگم هستند و نمی‌دانند که بالاخره مسابقات از چه زمانی شروع می‌شود. ابتدا اعلام کرده بودند ممکن است لیگ ۹ ماه به تعویق بیافتد و حالا انگار کم کم تعطیلی به همان ۹ ماه نزدیک می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال دبیری یادآور شد: تا الان چند بار تاریخ آغاز لیگ را عقب و جلو انداخته‌اند. با یک حساب سرانگشتی هم می‌توان لیگ را شروع کرد ولی بعضی‌ها در جلسه هیات رئیسه به دنبال منافع خود هستند و نظراتی می‌دهند که باعث می‌شود فوتسال ضرر کند. این سردرگمی به نفع هیچکس نیست.

اصغری مقدم ادامه داد: ما قرارداد «گرتو» دروازه‌بان برزیلی خود را هم تمدید کرده‌ایم ولی او هم مدام پیغام می‌دهد که چرا مسابقات لیگ شروع نمی‌شود. گرتو دارد از این بی برنامگی دیوانه می‌شود!

وی در پایان گفت: امیدوارم زودتر برنامه لیگ مشخص شود. به نظرم شروع لیگ در تیرماه می‌تواند هم به نفع تیم ملی باشد و هم به نفع باشگاه‌ها.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.