دادگاه عالی حکمیت ورزش (CAS) درخواست تجدیدنظر در حکم محرومیت رئیس پیشین یوفا را امروز (جمعه) شنید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرجام‌خواهی میشل پلاتینی نسبت به حکم محرومیت شش ساله‌اش توسط کمیته اخلاق فیفا امروز (جمعه) توسط دادگاه عالی حکمیت ورزش (CAS) شنیده شد و سپ بلاتر، رئیس پیشین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نیز در بین شاهدان این جلسه حضور داشت. پلاتینی که خود را با تاکسی به محل دادگاه در لوزان سوئیس رساند، امیدوار است که محرومیتش توسط این دادگاه لغو شود و بتواند در مسابقات یورو ۲۰۱۶ که کشورش یعنی فرانسه میزبانش است، حضور پیدا کند. CAS اعلام کرده که رأی خود در خصوص فرجام‌خواهی پلاتینی را اوایل هفته آینده اعلام خواهد کرد.

سپ بلاتر، رئیس پیشین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و میشل پلاتینی، رئیس پیشین اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به‌علت رد و بدل شدن دو میلیون دلار وجه نقد - از این رقم به عنوان رشوه یاد شده - بین این دو در سال ۲۰۱۱، از سوی کمیته اخلاق فیفا به مدت هشت سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شدند. هرچند در آستانه برگزاری انتخابات ریاست فیفا، دادگاه تجدیدنظر محرومیت بلاتر سوئیسی و پلاتینی فرانسوی را از هشت به شش سال کاهش داد.

پلاتینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با لبی خندان گفت: امروز، بازی جدیدی را در فینال آغاز کردیم و امیدوارم که نتیجه خوبی داشته باشد. البته خوش‌بینم که ما در این بازی پیروز خواهیم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.