مربی دروازه بانهای تیم فوتبال پرسپولیس با دفاع از عملکرد سوشا مکانی، گفت: چرا باید روزی دروازه بان ما فشار باشد؟

به گزارش خبرنگار مهر، ایگور پانادیچ در پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شکست پرسپولیس برابر نفت و نقش سوشا مکانی در این باخت گفت: چرا باید فشار روی مکانی باشد. من متوجه این موضوع نمی شوم. در تمام فصل فشار روی همه ما است. من اینجا در خصوص اشتباهات بازیکنان صحبت نخواهم کرد بلکه در تمرینات موضوعات فنی را به آنها گوشزد می کنم.

وی افزود: سوشا مکانی در بازیهای اخیر بخصوص در بازی برابر استقلال اهواز عملکرد خوبی داشت.

مربی دروازه بانهای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من نمی خواهم اینجا درباره سوشا مکانی صحبت کنم. ما آنالیزهایمان را برای مطبوعات انجام نمی دهیم بلکه برای خودمان نگه می داریم و همیشه در تمرینات موضوعاتی را به بازیکنان گوشزد می کنیم. ما همیشه با آرامش برای مسابقات بعدی خود آماده می شویم.

پانادیچ گفت: در حال حاضر ۱۰ روز تا بازی بعدی فرصت داریم و دو مسابقه مهم در انتظارمان است که باید برای موفقیت در این دو بازی حساس تلاش کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه کسی دروازه بان پرسپولیس در بازیهای آتی این تیم خواهد بود، گفت: یعنی انتظار دارید که من بگویم چه کسی در بازی برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت؟ ما در زمان خودش در این مورد تصمیم گیری می کنیم.

پانادیچ در پایان در خصوص اینکه آیا پرسپولیس قهرمان لیگ می شود، تصریح کرد: چرا که نه؛ ما به همین خاطر می خواهیم خودمان را برای دو بازی آینده آماده کنیم و هدفمان قهرمانی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.