امین منوچهری برای سومین هفته متوالی در دیدار مقابل گسترش فولاد گلزنی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شده است که این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر و گل امین منوچهری به سود میزبان به پایان رسید.

منوچهری که پیش از این در ترکیب سپاهان زیاد مورد استفاده قرار نمی‌گرفت برای سومین هفته متوالی موفق به گلزنی شد و به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* هواداران سپاهان پس از این گل رو به استیماچ که در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور دارند کردند و با کنایه به خوشحالی پرداختند.

* ایگور استیماچ سرمربی مستعفی سپاهان به همراه دستیارش «واردوویچ» در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر حضور دارد. استیماچ در کنار باقریان مدیرعامل باشگاه نشسته است.

* استقبال سردی از این دیدار شده است و تنها هزار هوادار در این ورزشگاه حضور دارند.

* ماموران انتظامی ورزشگاه یکی از هواداران سپاهان را به پشت نیمکت این تیم مستقر شده بود و تیمش را با بوق تشویق می‌کرد به مکان دیگری منتقل کردند.

* کمالوند سرمربی گسترش بلافاصله بعد از پایان نیمه اول به داخل زمین رفت و به داوران اعتراض کرد.

* در حالی که بازیکنان دو تیم دقایقی بود وارد زمین شده بودند اما مسئولان برگزاری مسابقه به دلیل هماهنگی در شروع همزمان تمام بازی‌ها مدتی معطل کردند.

* به دلیل شباهت شماره پیراهن دو بازیکن گسترش فولاد بازی برای دقایقی متوقف شد. محمد ابراهیمی که شماره ۱۰ گسترش را بر تن داشت و محسن حمیدی که شماره ۷۰ را بر تن داشت به دلیل شباهت شماره‌هایشان و اعتراض تماشاگران مورد بررسی قرار گرفت که بعد از ورود ناظر مسابقه و مشورت با داور چهارم شماره هر دو بازیکن تائید شد. در حالی که عدد ۷ پیراهن حمیدی کوتاه‌تر از حد نرمال بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.