سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا رگ پرسپولیسی گل‌محمدی، در هفته آخر مقابل استقلال خوزستان عمل می‌کند یا خیر گفت: در یک جمله این سؤال را پاسخ می‌دهم و به دور از هر تعصبی در ۳ بازی آخر تیم ما شرافتمندانه بازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یحیی گل‌محمدی دقایقی پیش درباره دیدار تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: هر دو تیم برای پیروزی تلاشی زیادی داشتن و بازی را خوب آغاز کرده و به گل رسیدیم.

وی افزود: نیمه نخست را با انگیزه بالای آغاز و به خوبی به پایان رساندیم اما هر چه رو به پایان بازی رفتیم خستگی در بازیکنانمان نمایان شد و این در حالی است که ما سفر ۱۵ ساعتی و سختی را داشتیم و زمانی که پس از بازی به رختکن رفتم از چهره خسته بازیکنان خجالت کشیدم و این تلاش برای من کمتر از برد نبود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: تلاش بازیکنان ما برای من جای خوشحالی دارد و باید دانست شرایط ما بسیار حساس و سخت است، انتظار کمک بیشتری را از طرف کارخانه و باشگاه را داریم و مشکلاتی داریم که درباره آن صحبت نمی‌کنم و در جلسه با هیئت مدیره مشکلات را مطرح می‌کنیم، البته از حمایت سعید آذری تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به سوالی درباره تعدد پاس‌های اشتباه از سوی بازیکنانش تصریح کرد: تعدد پاس‌های اشتباه به دلیل فشار تیم حریف بود و تیم دونده‌ای در مقابل ما قرار داشت و امیدواریم در بازی‌های بعد بتوانیم خستگی را از تن بازیکنان در بیاوریم.

گل محمدی در پاسخ به سوالی درباره تفاوت کیفیت ذوب آهن در لیگ و آسیا بیان کرد: در این دو جام انگیزه‌ها متفاوت است، البته برای یک تیم ایرانی در حضور در ۳ جام سخت است و چنین تیمی را در ایران سراغ ندارم و ما نیز تیمی جوان و جویای نام هستیم و انتظار اینکه در لیگ بدرخشیم، در آسیا سرگروه و در حذفی قهرمان شویم درست نیست، البته بسیاری از بازی‌ها را برای عدم تمرکز از دست دادیم این نتایج لیگ عادلانه نیست.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا رگ پرسپولیسی گل‌محمدی، در هفته آخر مقابل استقلال خوزستان عمل می‌کند یا خیر گفت: در یک جمله این سؤال را پاسخ می‌دهم و به دور از هر تعصبی در ۳ بازی آخر تیم ما شرافتمندانه بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره کسب سهمیه تیمش در پایان فصل اظهار داشت: ما همه تلاشمان را برای کسب رده چهارم جدول می‌گذاریم و در ۳ بازی باقیمانده با همه وجود بازی می‌کنیم تا سهمیه آسیایی را از لیگ بگیریم و اگر این اتفاق رخ نداد از ارزش بازیکنان کم نمی‌شود و از طرفی این شانس را داریم که قهرمان حذفی شده و سهمیه بگیریم.

وی درباره تعویض‌های تیمش و اینکه ذوب‌آهن جریان بازی تنها یک تاکتیک را به کار برد، افزود: با توجه به شرایط بازی تعویض‌هایمان را انجام می‌دهیم و در بحث فنی سعی بر این داشتیم که از کناره‌ها به حریف فشار بیاوریم و تیم حریف نیز از گرفتن توپ سوم و بازی مستقیم استفاده کرد و اینگونه بازی کردن برای هر تیم سخت است و خستگی تیم ما سبب اشتباهات ما شد و اگر دچار این شرایط نبودیم پیروز این میدان می‌شدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.