هافبک جوان تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد که سال ۲۰۱۸ همراه کارلوس کی‌روش در جام جهانی روسیه همراه تیم ملی حاضر باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه ترک گروژنی، میلاد محمدی که در تیم ترک گروژنی روسیه بازی می‌کند، در بازی برابر کراسنودار برای اولین بار به عنوان بازیکن ثابت برای تیمش به میدان رفت. او به همین مناسبت در گفت‌وگو با سایت باشگاه درباره موضوعات مختلفی به صحبت کرد.

* در اولین حضورتان به عنوان بازیکن ثابت برابر کراسنودار شکست خوردید. نظرتان درباره این موضوع چیست؟

متاسفانه بازی را در پایان نیمه نخست از دست دادیم و دروازه مان باز شد. در نیمه دوم تلاش زیادی از خود نشان دادیم و شایستگی خود را به رخ کشیدیم ولی نتوانستیم دروازه حریف‌مان را باز کنیم. همه در رختکن ناراحت بودیم و همه ساکت بودند. بعد از پایان بازی وقتی به رختکن می‌رفتم چهره هواداران را که دیدم فهمیدم از این باخت خیلی ناراحت هستند. حیف شد که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم.

* آیا این شکست باعث خواهد شد تا دیگر شانسی برای کسب سهمیه اروپایی نداشته باشید؟

روی کاغذ هنوز شانس داریم تا سهمیه اروپا را کسب کنیم. هنوز ۶ بازی تا پایان بازی زمان داریم. در تمام بازی ها تلاش می کنیم تا بتوانیم همه ۶ دیدار را با برد به پایان برسانیم تا ببینیم چه شرایطی خواهیم داشت.

* سرمربی تیمتان بعد از پایان بازی از عملکرد شما تمجید کرد و سرعت و بازی موثر شما را ستود و ابراز امیدواری کرد تا در ادامه با تطبیق به شرایط جدید بتوانید عملکرد بهتری در تیم داشته باشید. درباره این موضوع صحبت می‌کنید؟

بله سرمربی تیم رشید ماماتکولوویچ بعد از بازی به من تبریک گفت و حس کردم در خانه بازی می‌کنم. برای من همه چیز بعد از حضور در این تیم خوب بوده و از همه چیز راضی هستم. مردم اینجا احترام زیادی برای ما دارند. خیلی‌ها به من کمک کردند تا بتوانم شرایط خوبی داشته باشم و احساس کنم که در خانه خودم هستم. اینجا هستم تا پیشرفت کنم و به بازیکن بزرگی تبدیل شوم. باید خیلی تلاش کنم تا پاسخ کسانی که من را به اینجا آورده‌اند بدهم. باشگاه، هواداران و ومسئولان تیم را باید راضی کنم.

* از زندگی در شهر گروژنی صحبت کنید. برایتان سخت نیست که در این شهر حضور دارید؟

به هیچ وجه همانطور که گفتم حس می کنم در خانه هستم و هیچ مشکلی اینجا ندارم. مردم احترام زیادی برای شما قائل هستند و از این موضوع خوشحالم. هیچ نگرانی بایت حضور در این شهر ندارم و از همه چیز خوشحال هستم. در شرایط خیلی خوبی تمرین می کنم و تلاش می کنم به بازیکن بزرگی تبدیل شوم.

* آیا مربیان تیم ملی ایران بازی‌های شما را در روسیه دنبال می کنند؟

بله نه تنها بازی من را در تیم دنبال می کنند بلکه مربیان جلسات تمرینی تیم را نیز آنالیز و تحلیل می کنند. رسانه ها در ایران هم شرایط من را در تیم دنبال می کنند و حتی وقتی یک جلسه تمرینی را به دلیل بیماری از دست دادم همه آن را می‌دانستند. سرمربی خیلی خوبی در تیم ملی ایران داریم، با کارلوس کی‌روش شرایط خوبی در تیم داریم. ان‌شاءالله با کی روش در راه صعود به جام جهانی موفق شویم و بتوانیم همراه او اینجا در روسیه حاضر باشیم.

* جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه برگزار می‌شود و در صورتی که ایران در جام جهانی باشد، شما و سردار آزمون بازیکنانی خواهید بود که تجربه بازی در روسیه را دارید و می‌توانید خیلی به تیم‌تان کمک کنید. چه کسی بهتر از شما روسیه را می‌شناسد؟

البته سعید عزت‌اللهی هم هست که در روستف بازی می‌کند و در تیم ملی ایران حاضر است. خیلی خوب است که این جوری هم بتوانم برای تیم ملی ایران مفید باشم (با خنده).

دوری از خانواده در شهر گروژنی را چطور توصیف و تحمل می‌کنید؟

ما خانواده پرجمعیتی داریم. سه برادر و یک خواهر دارم و همراه پدر و مادرم زندگی می‌کردیم. من و مهرداد، برادر دوقلویم همیشه با هم همراه بودیم و کنار هم بودیم. او هم فوتبالیست است. ما زمانی همزمان در تیم راه آهن بازی می‌کردیم. باید از پدر و مادرم هم تشکر کنم که با دعای آن‌ها به اینجا رسیدیم و من اکنون در گروژنی بازی می‌کنم. خوشبختانه امروزه شبکه‌های اجتماعی کار را خیلی راحت کرده‌اند و من از این طریق هر روز با خانواده‌ام در ارتباط هستم و دوری از آن‌ها را در شهر گروژنی تحمل می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.