پیشکسوت تیم فو‌تبا‌ل استقلال گفت: مظلومی نباید سیستم بازی خود را برای دربی تغییر می داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد زرینچه درباره دربی و شکست سنگین استقلال مقابل پرسپولیس گفت: انتظار چنین شکستی را نداشتم. استقلال در داربی با بدشانسی مواجه شد و اگر در صحنه‌ای که آرش برهانی توپ را در اختیار گرفت، گل می‌زد، شاید نتیجه‌ دیگری رقم می خورد ولی در مجموع انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتم.

زرینچه درباره تاکتیک استقلال در دربی گفت: به نظر من تیمی که از اول فصل با هر بازیکنی سیستم ۱-۳-۲-۴ را استفاده کرده است نباید در دیدار حساسی همچون داربی سیستم بازی اش را به ۲-۴-۴ لوزی تغییر می داد. شاید این کار ریسک بزرگی محسوب می‌شد. به نظرم یک انتقاد سازنده است. استقلال با یک تساوی هم می‌توانست در صدر بماند. با توجه به نتایجی که از روز قبل از داربی رقم خورده بود استقلال باید با انجام یک بازی بسته حداقل مساوی و یا حتی به پیروزی می‌رسید.

او درباره حمایت باشگاه استقلال از مظلومی گفت: بعد از شکست استقلال مقابل پر‌سپولیس، حمایت‌های خوبی از سوی مدیران باشگاه انجام شد که به نظر من این حمایت‌ها دلگرمی خوبی محسوب می‌شود. درست است تیم نتیجه‌ نگرفته است اما مطمئنا این ناراحتی می‌تواند با انجام یک بازی خوب و کسب یک نتیجه‌ شیرین مقابل فولاد، التیام‌بخش باشد. خود بازیکنان مطمئنا از تجربه بالایی برخوردار هستند و می‌توانند این شکست را از ذهن خود پاک کنند. برای استقلال هنوز چیزی تمام نشده است.

زرینچه در پاسخ به این پرسش که آ‌یا با پرویز مظلومی مشکلی دارد که مظلومی با او خوش و بش نکرده است نیز گفت: نه. مشکلی با مظلومی ندارم. زمانی که به تمرین آمدم به رختکن نرفتم به کنار زمین آمدم و به همین دلیل مظلومی درگیر تمرین بود و نتوانست به سمت من بیاید. البته شاید هم چون موهایم را کوتاه کردم، مظلومی من را نشناخته است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.