اصفهان – سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: متأسفانه داوری دیدار امروز تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتورسازی، یک طرفه و به سود تیم تبریزی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه و دلیل باخت سبزپوشان اصفهان اظهار داشت: بدون شک ما تلاش بسیاری برای پیروزی در این مسابقه صورت دادیم اما از تلاش‌های خود نتیجه نگرفتیم و نتوانستیم به هدف خود دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه تراکتورسازی در این بازی انگیزه بیشتری برای پیروزی داشت، تصریح کرد: به نظرم داوری این مسابقه یک طرفه و به سود تراکتورسازی بود زیرا داور امروز از اخراج بازیکن تراکتورسازی به راحتی گذشت. به دنبال این نیستم که شکست تیمم را توجیه کنم اما به نظرم داور می‌توانست بهتر عمل کند.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه کار این تیم برای رسیدن به سهمیه دشوار شد، ادامه داد: در حال حاضر باید به دنبال درس گرفتن از این شکست باشیم و در بازی‌های باقیمانده هر طور شده امتیاز کسب کرده و شرایط خود را بهبود بخشیم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا اولویت ذوب‌آهن بر فینال حذفی است، تصریح کرد: به نظرم بازیکنان ما بر این باور هستند که به دلیل حضور در فینال حذفی یک پای قهرمانی هستند اما به نظرم این تفکر درست نیز زیرا شانس ما تنها ۵۰ درصد است. خط دفاعی و دروازه‌بان تیم ما امروز می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد که متأسفانه اینطور نشد.

گل‌محمدی با بیان اینکه بازیکنان ما امروز چندان بد کار نکردند، اظهار داشت: به نظرم خطاهای زیاد اعلام شده از سوی داور و ضربات اوت زیاد بازیکنان تراکتورسازی باعث شکست ما در این مسابقه شد.

وی درباره ضعف خط دفاعی ذوب‌آهن در این مسابقه خاطرنشان کرد: به نظرم دفاع تیمی ما باید بهتر شود زیرا در حال حاضر ما تمرکز لازم را نداریم و باید کاری کنیم که اشتباهات بازیکنان کمتر شده و تمرکز آنها بالا رود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )