رئیس فراکسیون ورزش مجلس معتقد است باوجود دخالت‌های کی‌روش در مواردی که به او ارتباط ندارد، باید مصالح تیم‌ملی را در نظر گرفت و طبق قرارداد مانع استعفا و ترک کشور از سوی وی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مقداد نجف نژاد پایه و اساس قراردادی را که با کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان بسته شده، دارای ایراد و اشکال دانست و گفت: متأسفانه اخلاق کی‌روش به گونه ای است که در مسائلی که به وی ارتباطی ندارد دخالت کرده و اظهار نظرهایی در خصوص مسئولان ورزشی کشور دارد؛ درحالیکه اگر از ابتدا قرارداد او به صورت شفاف نگارش می‌شد چارچوب فعالیت سرمربی نیز مشخص بود.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه در هیچ جای دنیا سرمربی در نحوه مدیریت ورزشی آن کشور دخالت نمی‌کند، بیان داشت: عدم توانایی برخورد مسئولان ورزشی کشورمان با کی روش در قبال اظهارنظرهایش حاکی از روشن نبودن چارچوب قرارداد وی است.

وی افزود: در هیچ جای دنیا مرسوم نیست سرمربی هرگاه دلش خواست اعلام کند از سرپرستی تیم استعفا می دهد آن هم در زمانی که باید منتظر بهره برداری تیم ملی در آینده نزدیک باشیم.

نجف نژاد تأکید کرد: تیم ملی در شرایط حساسی در آستانه برگزاری رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار دارد و به این سادگی نباید اجازه داد کی‌روش تیم را ترک کند ضمن اینکه فدراسیون فوتبال باید به وی اخطار داده و به طریق قانونی به این قضیه ورود پیدا کند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیش از ۵ سال است که کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان فعالیت می‌کند و با زیر و بم آن آشناست لذا در شرایطی نیستیم که سرمربی جدید روی کار بیاید و منتظر آشنایی وی با تیم بنشینیم و شاهد شکست تیم ملی باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.