سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازی مقابل سپاهان اصفهان گفت: بازی سختی پیش روی ما قرار دارد ولی قبل از دربی نیاز به ۳ امتیاز داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان اصفهان گفت: بازی با سپاهان را برخی ها فکر می کنند آسان است ولی این تیم همیشه سپاهان است. تیم خوب و نفرات خوبی دارد که غفلت کنیم دچار مشکل می شویم. همه تیم ها مقابل استقلال با انگیزه هستند. ما قبل از دربی نیاز به ۳ امتیاز داریم و با حمایت هوداران یک بازی خوب را ارایه کنیم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بخاطر دو اخطاره بودن ۷ بازیکن استقلال، ترکیب تیم را تغییر خواهد داد، گفت: ما در این بازی از همه نفرات استفاده می کنیم. نیاز به برد روحیه بخش داریم و کاری به این نداریم که بازیکنانمان دو اخطاره هستند.

سرمربی استقلال در خصوص حضور هواداران در این دیدار بیان کرد: ساعت بازی خوب است و امیدوارم که هواداران به ورزشگاه بیایند. دو تیم تاکتیکی بازی می کنند و هواداران می توانند دیدار خوبی را نظاره گر باشند.

مظلومی ادامه داد: ما این بازی را فدای دربی نمی کنیم. رقیب ما استقلال خوزستان است که دو امتیاز بیشتر کسب کرده و بدنبال این هستیم که صدر جدول را پس بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.