اصفهان – سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تنها هدف ذوب‌آهن در بازی فردا، کسب سه امتیاز است و تلاش می‌کنیم که در این مسابقه به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی صبح دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل بنیادکار ازبکستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت:فردا یکی از بازی‌های حساس گروه انجام می‌شود زیرا دو تیم بازی قبل، عملکرد خوب فنی و تاکتیکی به نمایش گذشتند.

وی با بیان اینکه تیم‌های گروه ما باید از فرصت‌ها استفاده کرده و امتیاز بگیریم، ادامه داد: بدون شک فردا روز مهمی برای ما به شمار می‌رود و بازیکنان در یکی دو روز گذشته با انگیزه بالایی تمرین کرده و نشان دادند که با انگیزه بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: به این تیم امیدوار هستم زیرا گرفتن سه امتیاز فردا هدف اصلی ما است و باید بتوانیم در زمین خودمان از امتیاز میزبانی استفاده کنیم تا خودمان را به عنوان یکی از مدعیان صعود از گروه مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه ما مقابل یک تیم باکیفیت و فنی خوب بازی داریم، خاطرنشان کرد: تیم بنیادکار ازبکستان یک تیم قابل احترام به شمار می‌رود و امیدوار هستم که در حضور تعداد زیادی از هواداران خود و کمک آنها، بتوانیم بازی قابل قبولی به نمایش بگذاریم.

گل‌محمدی در پاسخ به سئوالی درباره آمار تیم ذوب‌آهن در زمینه گلزنی بازی‌های اخیر این تیم بیان داشت: هدف اصلی هر تیم در هر مسابقه این است که در درجه نخست گل نخورد و در ادامه از موقعیت‌ها استفاده کرده و گل بزند، درست است که در این سه بازی یک گل زدیم اما باید بگویم که موقعیت‌های زیادی داشتیم که از آنها به خوبی استفاده نشد.

وی تصریح کرد: عملکرد تیم ما در فاز دفاعی بسیار مناسب بوده و این عملکرد به ما کمک کرده که حتی با یک گل زده یکی از مدعیان صعود قلمداد شویم. هدف ما این است که در درجه نخست گل نخوریم و بعد از آن گلزنی کنیم و اگرچه در این سه بازی یک گل زدیم اما بدون شک در بازی‌های آینده، بازیکنان ما از موقعیت‌های خود استفاده کرده و گلزنی کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان درباره مصدومان و محرومان تیمش در این بازی اضافه کرد: هیچ بازیکن محرومی نداریم اما چند بازیکن مصدوم در این مسابقه داریم که از ذکر نام آنها خودداری می‌کنم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.