کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.دیداری که نتیجه اش به نفع پرسپولیسی ها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛استقلالی ها و یکبازی سخت در اهواز.مقابل یکی از جدی ترین رقبایشان در صدر جدول.بازی با استقلالخوزستان همان حکم جدال در فینال را داشت.استقلال در شرایطی قرار دارد که سرنوشتشرا خودش تعیین می کند.آنها برای قهرمان شدن فقط باید بازی هایشان را ببرند و بس.

بازی با استقلالخوزستان یکی از آن مسابقاتی بود که برای آبی های تهران اهمیت زیادی داشت.هرچند کهخوزستانی ها مسابقه را خیلی هجومی آغاز کردند و چند موقعیت خوب را در همان ابتدایکار از دست دادند اما وحید طالب لو مانع از این شد تا شاگردان ویسی به گل برسند.

این اتفاق در حالی افتاد که استقلالی های تهراندر ادامه بازی توپ و میدان را تا حدودی در اختیار گرفتند و بازی متعادلی را انجامدادند.در دقیقه ۱۷ فرشید اسماعیلی می‌توانست دروازه تیم استقلال خوزستان را باز کند کهتوپ او با اختلافی اندک راهی اوت شد.

در اواسط نیمه نخست بود که شاگردان مظلومی فشاررا روی دروازه حریف بیشتر کردند تا اینکه دردقیقه ۳۲ توپ ارسالی خسرو حیدری که ازروی یک ضربه ایستگاهی به دست آمده بود را میثم مجیدی با ضربه سر وارد دروازهخوزستانی ها کرد تا آبی ها با همین نتیجه به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم استقلالی های خوزستان که بازنده به رختکن رفته بودند فشار زیادی را روی دروازه استقلال وارد کردند.این در حالی بود که هر حمله آبی های اهواز با ضد حمله ای از سوی شاگردان مظلومی همراه بود.

در دقیقه ۵۰ خسرو حیدری توپ را به تیر دروازه حریف کوبید تا یکی از جدیترین موقعیت های استقلال در نیمه دوم از دست برود.

۸ دقیقه بعد جانفزا ضربه ای دیدنی را روانه دروازه طالب لو کرد که باز هم درخشش این دروازه بان مانع از باز شدن دروازه استقلال شد.

بازی بیشتر در میانه های میدان در جریان داشت تا اینکه در دقیقه ۷۳ سالاروند بازیکن تیم استقلال خوزستان با شوتی سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.