کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک مهاجم ملی پوش فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد بتواند با عملکردی مطلوب در ترکیب تیم شاگردان کی‌روش در دیدار مقابل هند و عمان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، داریوش شجاعیان در حاشیه تمرین امروز(دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران ضمن تبریک سال نو با اشاره به اینکه توانسته نظر کی‌روش را جلب کند و در میان بازیکن لیست نهایی قرار بگیرد، گفت: از کی‌روش تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم خودم را نشان داده و در دیدار مقابل هند و عمان به تیم ملی فوتبال ایران کمک کنم.

او ادامه داد: از امروز تمرینات خود را دنبال می‌کنیم و امیدواریم تمرینات خوبی را زیر نظر کی‌روش داشته باشیم و امیدوارم در ادامه بتوانیم جایگاه خود را در رنکینگ فیفا ارتقا دهیم.

شجاعیان درباره شناخت از تیم ملی هند، عنوان کرد: مطمئنا در روزهای آینده تیم هند را آنالیز کرده و روی نقاط ضعف آنها کار خواهیم کرد تا بتوانیم با سه امتیاز از بازی خارج شویم. نمی‌توانیم بگوییم بازی مقابل هند بازی راحتی است، بنابر این با تمام قدرت به مصاف هند می‌رویم و امیدوارم بتوانیم با تفاضل گل بیشتر برنده این دیدار شویم.

ملی‌پوش فوتبال ایران در خصوص اینکه با اضافه شدن لژیونرها چقدر شانس بازی کردن در ترکیب تیم ملی را دارد، گفت: همه بازیکنان دعوت شده بازیکنان خوبی هستند و من هم امیدوارم روندی را که در لیگ داشته ام طی کنم و نظر کادر فنی را جلب کرده و در تیم ملی بازی کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.