سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه می گوید، بازیکنان تیمش باید به جنگ روانی دیگو کاستا واکنش نشان ندهند و خونسرد باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پاری سن ژرمن که در دیدار رفت توانست با نتیجه ۲ بر یک چلسی را شکست دهد امیدوار است در دیداربرگشت نیز با نتیجه‌ای خوب بتواند راهی مرحله بعد شود.

در این بین لورن بلان سرمربی پاری سن ژرمن گفت: خارج از خانه دیدار می‌کنیم و از خانه دور هستیم و باید در ورزشگاه حریف به میدان برویم. فصل گذشته حضور در این ورزشگاه را تجربه کرده‌ایم و می دانیم چه شرایطی دارد و به همین خاطر باید آماده و آرام باشیم. باید در این دیدار سخت و فشرده از تمام توانایی خودمان استفاده کنیم.

براساس این گزارش، کاستا در تعدادی از درگیری‌های پیش آمده با بازیکنان پاری سن ژرمن طی دیدار رفت، دخالت مستقیم داشت. بلان با اشاره به همین مطلب گفت: این شیوه بازی کاستا است، باید در تمامی لحظات مراقب شیطنت‌های او باشیم. باید به جنگ روانی او بی‌اعتنا باشیم. درباره کاستا دو جنبه وجود دارد، یکی جنبه بازیکنی او که من خیلی دوست دارم و او مهاجم مرکزی است که خیلی خوب خود را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد و گلزنی می کند و یکی هم جنبه انسانی او. او عاشق درگیری و چالش و بازی رو در رو است و به بازیکنانم گفتم که او فقط در دیدار برابر ما این‌طور بازی نمی‌کند و در تمام بازی‌ها این‌طور است و باید به او بی‌اعتنا باشند. باید ۱۱ بازیکن خود را تا انتها حفظ کنیم تا بازی خوبی ببینیم و بتوانیم شرایط خوبی در این دیدار داشته باشیم.

سرمربی پاریس سن ژرمن ادامه داد: در بازی رفت مطمئن هستم پاری سن ژرمن از چلسی بهتر بازی کرد اما احتمال دارد در دیدار چهارشنبه شب آنها نهایت تلاش‌شان را به‌کار ببندند تا تیم برتر میدان باشند. فشار گلزنی بر روی تیم پاری سن ژرمن است. صعود ما به مرحله بعد، هم موجب ارتقاء سطح اعتبار پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان می‌شود و هم در بازی‌های باشگاهی ما تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

او درباره حضور وراتی در این دیدار گفت: منتظر نظر تیم پزشکی هستیم. او شرایط خوبی در این هفته نداشته است و به استراحت نیاز دارد. نمی‌توانم در حال حاضر به این سئوال پاسخ دهم ولی در صورتی که آماده باشد او قطعا در تیم من حاضر خواهد بود. او بازیکن خیلی مهمی برای ماست.

داوید لوئیز نیز درباره این دیدار گفت: چلسی تیم مورد علاقه من است و به آن احترام می‌گذارم، با این حال آماده مبارزه در بازی با چلسی هستم. من دوست دارم هر چه دارم برای تیمم بگذارم حتی زمانی که از لحاظ بدنی آماده نیستم. بازی در لندن آسان نیست چراکه من آنجا را به خوبی می‌شناسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.