هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی شعار جدیدی برای دروازه‌بان پرسپولیس ساختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در حالی از ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شود که پیش از این آغاز این مسابقه شاهد حواشی زیادی در داخل ورزشگاه و اطراف آن بودیم.

* هواداران تراکتورسازی از ۴ ساعت قبل از آغاز بازی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و رفته رفته بر تعداد آنها افزوده شد.

* خیابان‌های اطراف ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۶ با ترافیک سنگین مواجه شد تا حدی که هواداران به سختی وارد ورزشگاه آزادی شدند.

* کری بین هواداران پرسپولیس و هواداران تراکتورسازی از بیرون ورزشگاه آغاز شد و در بعضی مواقع این کری‌ها می‌رفت تا به درگیری هم تبدیل شود.

* تا ساعت ۱۷:۱۰ حدود ۳۰ هزار هوادار در ورزشگاه ازادی حضور پیدا کرده‌اند. این در حالی است که تقریبا ۵ هزار نفر آنها طرفدار تیم تراکتورسازی هستند.

* هواداران تراکتورسازی اکثرا در جایگاه استقلالی‌ها مستقر شده‌اند.

* بازیکنان پرسپولیس ساعت ۱۶:۴۰ وارد زمین چمن شدند و شدیدا مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفتند.

* رضا نورمحمدی که در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس حضور نداشت قبل از آغاز بازی در اردوی سرخپوشان حاضر شد و همراه این تیم به ورزشگاه آمد.

* سوشا مکانی به محض ورود به زمین چمن ورزشگاه آزادی شدیدا مورد اعتراض هواداران تراکتورسازی قرار گرفت. هواداران تبریزی شعار جدیدی در خصوص سوشا سر دادند و این شعار بی‌ارتباط با محرومیت و بازداشت اخیر وی نبود.

* برانکو ایوانکوویچ همراه با بازیکنان پرسپولیس به زمین آمده و از وضعیت چمن ورزشگاه آزادی بازدید کرد. او شدیدا مورد استقبال هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

* هواداران پرسپولیس بازیکنان این تیم را تک به تک تشویق و مورد حمایت خود قرار دادند.

* مکانی پس از ورود به زمین به همراه لوبانف سمت هواداران پرسپولیس رفت و رقیب خود را در آغوش گرفت.

* رفته رفته تعداد ورزشکاران حاضر در ورزشگاه افزوده می‌شود و پرسپولیسی‌ها اکثرا در طبقه دوم ورزشگاه مستقر می‌شوند.

* جری بنسون که در این دیدار نمی‌تواند به میدان برود، در ورزشگاه حضور پیدا کرده تا دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی را تماشا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.