هافبک تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد، بازیکنان و سرمربی جدید این تیم احتیاج به زمان دارند تا شرایط بهتری پیدا کنند.

فرزاد آشوبی ابتدا در مورد تغییرات کادر فنی در باشگاه راه‌آهن به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: به هر حال این تصمیمی بود که باشگاه گرفت و امیدوارم در نهایت این اتفاقات منجر به ماندن تیم ما در لیگ برتر شود. این اتفاق شدنی است. ما مجموعه خوبی داریم. واقعاً حیف است که یک تیم تهرانی با این امکانات سقوط کند. من به ماندن تیم راه‌آهن در لیگ برتر خوش‌بین هستم، ولی باید دید در بازی‌های آینده چه نتایجی خواهیم گرفت. ما روند خوبی بعد از تعطیلات داشتیم و امیدوارم نتایج خوب‌مان را ادامه دهیم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه راه‌آهن عنوان کرد: باشگاه در این زمینه تلاش می‌کند و مسئولان قول داده‌اند که اتفاقات خوبی در راه است. امیدوارم هر اتفاقی که قرار است رخ دهد، بتواند به تیم ما از لحاظ روحی کمک کند. من شنیده‌ام که بخشی از طلب‌ها قبل و بعد از بازی با استقلال پرداخت خواهد شد و زیاد در جریان مسائل دیگر نیستم. امیدوارم قولی که به بچه‌ها می‌دهند عملی شود.

هافبک تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به حضور توپالیدیس در این تیم تأکید کرد: بازیکنان و این مربی به زمان بیشتری نیاز دارند تا یکدیگر را بشناسند. ما در همین چند روز توانستیم ارتباط خوبی با کادر فنی برقرار کنیم و امیدوارم که در نهایت نتایج خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.