دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قبل از شروع تمرین در زمین شماره دو حاضر شد و با توجه به مرخصی که از پرویز مظلومی گرفته بود، خیلی سریع محل تمرین را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر روز شنبه استقلال پس از یک روز استراحت و با حضور بیش از ۴۰ تماشاگر در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. یعقوب کریمی، روزبه چشمی، فرزاد مجیدی و مجید صالح غایبین تمرین امروز بودند.

* خسرو حیدری، علیرضا رمضانی، سجاد شهباززاده و فرشید اسماعیلی تنها به دویدن دور زمین اکتفا کردند.

* عادل شیحی که ظهر امروز قرارداد خود را با استقلال به ثبت رسانده بود در تمرین عصر این تیم حاضر شد و در تمرینات گروهی شرکت کرد. ‌

* سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین و در رختکن لحظاتی را شیحی و مدیر برنامه هایش صحبت کرد و از او خواست که تمرینات را جدی گرفته و خود را به سایر بازیکنان از لحاظ فنی و بدنی برساند.

* سید مهدی رحمتی قبل از شروع تمرین به زمین شماره دو مجموعه آزادی آمد و با توجه به اینکه از سرمربی استقلال مرخصی گرفته بود، خیلی سریع محل را ترک کرد. او تنها به دلیل اینکه لباس های حنیف عمران زاده در ماشینش بود به تمرین آمد!

* مارکار آقاجانیان و اوسیانو از اعضای کادر فنی تیم ملی ایران در تمرین حاضر شده و به دقت کار بازیکنان استقلال را زیر نظر داشتند. پرویز مظلومی دقایقی را با مارکار آقاجانیان در خصوص وضعیت حال حاضر آبی پوشان صحبت کرد.

* پرویز مظلومی همچنین لحظاتی نیز با خسرو حیدری گفتگو کرد و وضعیت سلامت او را جویا شد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه چهاردهم اسفندماه از هفته بیست و سوم لیگ پانزدهم در ورزشگاه آزادی میهمان راه آهن تهران خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.