سرمربی هلندی منچستریونایتد شرایط خود در این تیم را تاسف‌بار دانست و به انتقاد از رسانه های انگلیسی پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرر، لوییس فان خال روزهای بسیاری سختی را در اولدترافورد بر عهده دارد. او در دومین فصل حضورش در شیاطین سرخ نتایج خوبی به دست نیاورده و به همین خاطر انتقادات از او بسیار بالا است تا جایی که هر روز خبرهای زیادی درباره اخراج او از یونایتد و انتخاب مورینیو به عنوان جانشین او به گوش می رسد و همین به شدت این مربی باتجربه هلندی را ناراحت و خشمگین کرده است.

فان خال در گفت و گویی که با دیلی میرر داشت آنچه را که در منچستر یونایتد برای او اتفاق می افتد یک رسوای بزرگ دانست و گفت: من هر روزه تلاش می کنم تا فشار را از روی بازیکنان کم کنم و به حمایت از آنها بپردازم اما همه تیرها به سوی من نشانه گرفته می شود و کسی به انتقاد از بازیکنان و بررسی عملکرد آنها نمی پردازد. همه بدی ها به من نسبت داده می شود و چیزهای خوب به بازیکنان. کسی از بازیکنان انتقاد نمی کند و همه به انتقاد از من می پردازند.

او ادامه داد: مورینیو بارها درباره احتمال مربیگری در منچستر یونایتد سخن به میان آورده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داده است. نباید مورینیو من را در جریان کار قرار دهد. این واقعا شرم آور است. من و باشگاه منچستر یونایتد نمی خواهیم به رسانه ها کمک کنیم تا صفحات خود را پر کنند و نیازی به واکنش و پاسخ دادن نداریم. براین باورم که رفتاری که با من می شود یا افتضاح واقعی است.

منچستر یونایتد از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است. این تیم شانس بسیار کمی برای قهرمانی در لیگ جزیره دارد و تنها امید شاگردان فان خال قهرمانی در لیگ اروپا است که در یک هشتم نهایی حریف سختی به نام لیورپول پیش رو دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.