رئیس سازمان لیگ برتر گفت: AFC به عربستان برای حضور در ایران فشار بیاورد به این دلیل که ناامنی باید مصداق داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی تاج دقایقی پیش در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت: شب گذشته جلسه‌ای با بازیکنان سپاهان در هتل آسمان داشتیم و مدیران نیز حضور داشتند و به آنها گفتم که شما برای حضور در آسیا هیچ چیز کم ندارید.

وی افزود: سپاهان در لیگ مانند دیگر تیم‌هاست اما در جام باشگاه‌های آسیا سپاهان، ذوب آهن و تراکتورسازی نمایندگان ایران هستند و این ۳ تیم اگر مشکلات جانبی خود را حل کنند قابلیت موفقیت در آسیا را دارند.

رئیس سازمان لیگ برتر با اشاره به بازی خوب سپاهان در این دیدار خاطرنشان کرد: سپاهان امروز برای برد به زمین آمده است و موقیعت‌های بسیاری را نیز از دست داده است، به این دلیل که ذهن بازیکنان این تیم هنوز نگران اتفاقات گذشته است و اگر این نتیجه تا پایان بازی بماند به طور قطع در سپاهان نیز تاثیر مثبت دارد.

تاج تصریح کرد: هر برد در این مسابقات برای ما ۳ امتیاز را به ارمغان می‌آورد و سهمیه سال آینده نیز بستگی به این امتیازات دارد، در سهمیه ۷۰ درصد این نتایج و ۳۰ درصد نتایج تیم ملی تاثیر دارد و امیدواریم این ۳ تیم از مرحله گروهی صعود کنند و این صعود برای وضعیت هر ۳ تیم نیز بهتر است و باید امیدوار باشیم تا ۲ تیم به ۴ تیم برتر و یک تیم نیز به فینال برسد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات به وجود آمده با کشورهای حاشیه خلیج‌فارس رفع شده، تصریح کرد: موضع ما در ارتباط با این مسئله همان موضع گذشته است و باید بدانند کشور ما امن بوده و پذیرفتن این مسئله که کشور ما امن نیست غیرقابل بخشش است و اتفاقی برای سفارت رخ داده که در بسیاری از کشورهای دیگر نیز رخ داده است.

رئیس سازمان لیگ برتر بیان کرد: همانطور که می‌دانید این اتفاقات در فوتبال رخ نداده و از مدیرعاملان ۴ تیم آسیایی و مدیران استانی تشکر می کنم که هر کاری برای امنیت بازیها انجام دادند و هیچ مصداق ناامنی در کشور ما وجود ندارد و اگر این دیدارها با امنیت برگزار شود این انتظار می‌رود که AFC نیز به عربستان برای حضور در ایران فشار بیاورد به این دلیل که ناامنی باید مصداق داشته باشد و حتی تیم قطری در بازی با نفت از این امنیت نیز تشکر کرد و از ۳ روز پیش برای بازیها آماده شده‌ایم تا از کشور دفاع کنیم.

تاج در پاسخ به این سوال که چه امتیازی برای تیم های حاضر در آسیا در نظر گرفته شده، گفت: باید بدانیم که تیم‌ها تا چه مرحله‌ای صعود می‌کنند و اگر تیم‌ها صعود کنند در مرحله سوم با بازی‌های تیم ملی تداخل پیدا می‌کند اما در سال آینده لیگ قهرمانان ۳ هفته زوتر برگزار می‌شود و این مشکلات نیز پیش نمی‌آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.