بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که ناراحتی بازیکنان فعلی این تیم بابت مشکلات مالی منطقی است.

مهرداد میناوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اعتصاب بازیکنان پرسپولیس و اتفاقاتی که در تمرین روز گذشته این تیم رخ داد، گفت: پرسپولیس امسال به اندازه کافی مشکل داشته و رگبار حاشیه‌ها به سمت این تیم است. شما دیدید که مسائلی مثل دوپینگ، داوری، سوشا مکانی، بی‌پولی، فوت مرحوم هادی نوروزی و ... در پرسپولیس به وجود آمد و مطمئناً این همه حاشیه و اتفاقات می‌تواند به ضرر این تیم باشد. الان هم بحث مشکلات مالی مطرح است و بازیکنان پول‌شان را می‌خواهند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: مطمئناً حق را باید به بازیکنان پرسپولیس داد. آنها با غیرت زیاد در زمین مسابقه تلاش می‌کنند، خوب فوتبال بازی می‌کنند و هواداران هم راضی هستند. این حق طبیعی بازیکنان پرسپولیس است که دنبال پول‌شان باشند و هرچه زودتر باید باشگاه مشکلات را برطرف کند.

وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: از لحاظ فوتبالی بهترین تیم ایران پرسپولیس است و اگر این مسئله را ملاک قرار دهیم، باید گفت که این تیم کاملاً لیاقت قهرمانی را دارد. اگر اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی و عوامل بیرونی تأثیرگذار نباشد، پرسپولیس باید قهرمان شود. این تیم در نیمفصل اول به شدت بر اثر اشتباهات داوری ضربه دید و باید الان شش امتیاز بیشتر داشت. امیدوارم پرسپولیس به حقش برسد و قهرمان شود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.