کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا آماده دیدار با لخویا قطر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن که هم اکنون در دوحه به سر می برد در مورد آخرین وضعیت این تیم گفت: تیم روز گذشته یک تمرین شاداب را در شهر دوحه برگزار کرد و امروز نیز آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از مصاف با لخویا در محل اصلی برگزاری بازی به انجام خواهند رساند.

سرپرست ذوب آهن در مورد مصدومین ذوب آهن اظهار داشت: متاسفانه مهرداد قنبری، صائب محبی و هاشم بیک زاده را به دلیل مصدومیت به همراه نداریم ولی سایر بازیکنان می توانند به میدان بروند و با نظر کادر فنی در ترکیب قرار گیرند.

شجاعی در مورد عدم حضور سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در قطر نیز اظهار داشت: باتوجه به اینکه تعدادی از ناظران AFC به واسطه مسابقه تیم فوتبال سپاهان در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در اصفهان هستند و از ورزشگاه فولادشهر بازدید میکنند، آقای آذری در اصفهان ماندند و البته جهت پیگیری برخی از امور تیم فوتبال، ترجیح دادند به دوحه سفر نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال لخویا قطر و ذوب آهن اصفهان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه روز سه شنبه به میزبانی تیم قطری برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.