محمد ناظم الشریعه با ۱۰ عنوان قهرمانی فوتسال آسیا، خشنودی خود را پس از پیروزی مقابل ویتنام و نمایش خیره کننده‌ای که شاگردانش در مقابل ازبکستان برای کسب عنوان قهرمانی خواهند داشت، ابراز کرد.

به گزارش ایسنا، در گزارشی که وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا منتشر کرده، آمده است: تیم ایران تنها در پنج بازی خود درجریان دوازدهمین صعودش به مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا ۴۶ گل به ثمر رسانده است و این در حالی است که از شانس زیادی برای پیروزی در مقابل میزبان برخوردار است.

ناظم الشریعه – سرمربی تیم مل ایران در گفتگو با سایت رسمی AFC گفت: ما از این تورنمنت کاملا راضی هستیم، چرا که به آنچه پیش بینی کرده بودیم، رسیده‌ایم.

وی افزود: در تیم‌مان بازیکنان باتجربه و جوانی داریم و ترکیب این دو گروه برای پیشرفت تیم بسیار مهم است. ما بازیهای تدارکاتی سختی را برای این رقابت‌ها در اروپا و برزیل داشتیم. با انجام این بازی‌ها مقابل بهترین تیم‌ها از آماده سازی خود مطمئن شدیم و حال شاهد این هستیم که همه به خودباوری کامل رسیده‌اند.

ایران در گروه B با کسب پیروزی قاطع مقابل اردن، چین و عراق حداکثر امتیازها را گرفت. آنها مقابل قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی هفت گل زدند.

ناظم الشریعه گفت: ما قبل از شروع تورنمنت باور داشتیم که حضور در فینال حق ماست و حالا به این هدف رسیده‌ایم.

وی افزود: اما مهمترین مساله تزریق این باور به تیم است و به همین علت برای هر مسابقه‌ای آماده هستیم.

ویتنام بعد از پیروزی مقابل ژاپن برای اولین بار به نیمه نهایی راه یافت. آنها با این نتیجه به جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ کلمبیا نیز راه یافتند اما دیدار مقابل ایران بسیار دشوار بود.

برونو فروموسو سرمربی ویتنام گفت: به علت تلاش هایی که در دو بازی گذشته مقابل ژاپن و تایلند به کار بردیم، قدرت رقابت با ایران را نداشتیم.

وی افزود: ما نهایت تلاش مان را کردیم، اما نتوانستیم خود را بازیابیم. ایران بازیکنان بسیار خوب زیادی دارد.

سرمربی ویتنام گفت: ما نه فقط از نظر جسمی بلکه از نظر روانی هم خسته بودیم؛ چرا که بازی برابر ژاپن به وقت اضافه و پنالتی کشیده شد که توان زیادی را از ما گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.