تبریز - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه تراکتورسازی تیمی بسیار خوب است، گفت: این تیم بازیکنان خوب زیادی در اختیار دارد و تیم ملی کوچک است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایگور استیماچ بعداز ظهر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی خیلی سختی برابر تراکتورسازی داریم و باید تمرکز خوبی در این بازی و مقابل هواداران این تیم داشته باشیم.

وی سپس با اشاره به اینکه تراکتورسازی در بازی های قبل بسیار خوب بازی کرده است، ادامه داد: تراکتورسازی در بازی با پدیده می توانست به راحتی ۵ یا ۶ گل بزند ولی آنها شکست خوردند مثل تیم ما که خوب بازی می کنیم ولی نتیجه نمی گیریم.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص محرومان و مصدومان تیمش هم گفت: بازیکن محروم نداریم ولی برخی از بازیکنان خود را برای این مسابقه نداریم و تعدادی از آنها مصدوم هستند، پادووانی و سرلک دو بازیکن مصدوم ما هستند که در بازی فردا نمی توانیم از آنها استفاده کنیم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت خلعتبری افزود: من مربی نیستم که بازیکنان تحمیلی را بپذیرم ولی با این وجود با کمک های تیم مشورت می کنم و تصمیم نهایی را می گیرم ولی از کسی دستور نمی گیرم.

استیماچ سپس گفت: خلعتبری در جمع ۱۸ نفر نبود چون سرما خورده بود و ما به او اجازه دادیم در اصفهان بماند و استراحت کند ولی وقتی دیدیم که سیامک سرلک از ناحیه کمر آسیب دیده به ناچار خلعتبری را به عنوان جانشین وی به تبریز آوردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.