سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه سایپا میزبان است در حال رایزنی با این باشگاه هستیم تا تماشای دیدار فردا برای هواداران رایگان شود.

علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه باشگاه سایپا اعلام کرده فقط ۱۰ درصد سکو‌های ورزشگاه آزادی را به هواداران پرسپولیس اختصاص خواهند داد، اظهار داشت: در این زمینه پیشنهادات خود را به باشگاه سایپا ارائه داده‌ایم و منتظریم اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است باشگاه پرسپولیس با باشگاه سایپا توافق کند تا تماشای دیدار سایپا و پرسپولیس برای هواداران رایگان شود، گفت: با توجه به اینکه سایپا میزبان این مسابقه است ما باید با این باشگاه در این زمینه به توافق برسیم. اقدامات لازم از سوی ما در این خصوص انجام شده و امروز خبر قطعی را در این خصوص اعلام خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سؤال که آیا قرار است دو تیم پرسپولیس و فاینورد هلند با یکدیگر بازی دوستانه داشته باشند، خاطرنشان کرد: قرار بود در تعطیلات نوروز با تیم فاینورد بازی دوستانه‌ای داشته باشیم که به خاطر آسیب‌دیدگی شماری از بازیکنان این تیم هلندی بازی دوستانه‌مان با آنها منتفی شد. مطمئنا تا پایان فصل نمی‌توانیم با فاینورد بازی دوستانه داشته باشیم و شاید در فرصتی دیگر با این تیم یا دیگر تیم‌های اروپایی بازی دوستانه انجام دهیم اما تا الان هیچ چیزی در این زمینه قطعی نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.