مدافع نفت تهران گفت: اینکه یک تیم باخته باشد و بخواهید مباحث داوری را عامل شکست این تیم مطرح کنید درست نیست چون با این سوال‌ها پیروزی و تلاش ما را زیر سوال می‌برید.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیامک کوروشی پس از برتری یک بر صفر نفت مقابل استقلال گفت: بازی پر فشاری بود بخصوص نیمه دوم که استقلال می‌خواست گل خورده را جبران کند و حتی بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد که خدا را شکر با نظم تیمی که ایجاد کردیم، نتیجه را حفظ کردیم و پیروز میدان شدیم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد داوری به نفع نفت بود، گفت: وقتی که داوری به ضرر ماست هیچ صحبتی نمی‌شود اما وقتی می‌بریم می‌گویید داوری به نفع نفت بوده است؟ این موضوع در حیطه کاری من نیست و شاید یک داور در ۴ صحنه به نفع ما بگیرد و در ۴ صحنه نیز به ضررمان. اینکه یک تیم باخته باشد و بخواهید مباحث داوری را عامل شکست این تیم مطرح کنید درست نیست چون با این سوال‌ها پیروزی و تلاش ما را زیر سوال می‌برید.

کوروشی در مورد روند تیمی نفت گفت: روز به روز بهتر می‌شویم آن هم پس از روند ناموفقی که در لیگ برتر و حتی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجیش داشتیم. اما تیم ما از فشار خارج شده و امیدوارم بهتر هم بشویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.