پیشکسوت استقلال می‌گوید این احتمال وجود دارد که تیم‌های مقابل استقلال، دست این تیم را خوانده باشند.

رضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از مصاف تیم‌های استقلال و نفت که روز یکشنبه برگزار می شود چیست، گفت: شک نکنید که بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. درحال حاضر پرسپولیس و سایپا در حال نزدیک شدن به بالای جدول هستند و استقلال نیاز به پیروزی در این دیدار دارد. در سوی دیگر این میدان نفتی حضور دارد که رقابت‌های آسیایی را از دست داده و باید تمرکزش را تنها روی مسابقه با استقلال و لیگ برتر بگذارد. از طرفی منصوریان تجربه مصاف با استقلال را دارد و می‌تواند برای این تیم مشکل ایجاد کند.

او افزود: فکر می‌کنم استقلال نیم فصل دوم را خوب شروع نکرده است. ما انتظار داشتیم استقلال با ۳-۴ گل از سد استقلال اهواز بگذرد ولی آنها حریف خود را دست کم گرفتند. از طرفی استقلال نتوانست خودش را در نیم فصل تقویت کند و این درحالی بود که نیاز داشت تقویت شود. مثلا امید ابراهیمی واقعا نیاز به یک مکمل دارد. او نمی‌تواند هم پشت مهاجمان باشد و هم جلو مدافعان را جمع کند. با این همه فکر می‌کنم استقلال به یک برد برابر نفت نیاز دارد تا به لحاظ روحی خودش را ترمیم کند.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که انتقادها علیه استقلال را منصفانه ارزیابی می‌کند یا نه، گفت: شاید هیچ کس حتی بدبین ترین هواداران استقلال هم فکرش را نمی‌کردند که بازی استقلال و استقلال اهواز مساوی شود. حتی دقایقی تیم اهوازی بهتر هم بازی کرد ولی باید به این توجه داشت که هواداران استقلال تنها به قهرمانی و بازی زیبا فکر می‌کنند. شاید یکی از مشکلات استقلال این باشد که دست این تیم برای تیم‌های دیگر رو شده و تیم‌های دیگر می‌دانند که استقلال از کجا نفوذ می‌کند و پاس‌ها از طرف چه کسانی به چه کسانی داده می‌شود. اگر این مسئله باشد، کادرفنی استقلال باید تغییراتی در تاکتیک تیمی‌اش ایجاد کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.