مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که تساوی مقابل استقلال خوزستان نتیجه عادلانه‌ای برای این تیم بوده است.

محمد ایرانپوریان در مورد تساوی تراکتورسازی با استقلال خوزستان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: هر دو تیم یک بازی درگیرانه و محکم را انجام دادند. در نیمه اول استقلال خوزستان تیم برتر زمین بود، ولی ما در نیمه دوم تیم بهتری بودیم. فکر می‌کنم ما در این بازی موقعیت‌های بیشتری داشتیم، ولی تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی در واکنش به اینکه برخی کارشناسان معتقدند شانس قهرمانی تراکتورسازی از بین رفته است، گفت: هنوز تیم‌ها فاصله زیادی با یکدیگر نگرفته‌اند، ولی قبول دارم که کار تراکتورسازی برای قهرمانی خیلی سخت شده است. ما هر هفته می‌گوییم که نباید امتیاز از دست بدهیم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ می‌دهد. دیگر نمی‌دانم چه باید بگویم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سؤال که آیا در جریان بازی با خسوس، دروازه‌بان استقلال خوزستان درگیر شده است یا خیر، گفت: او به سمت من آمد و کری می‌خواند. خسوس می‌خواست روحیه مرا خراب کند، ولی من هیچ عکس‌العملی نشان ندادم و فقط دست روی سرش کشیدم. اتفاق خاص دیگری نیفتاد.

ایرانپوریان در خصوص انتقادهای صورت گرفته از امیر قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه مقصر هستند و فقط نمی‌توان از یک شخص خاص نام برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.