آخرین رویارویی فوق ستاره‌های دو تیم کلیولند و لیکرز در آخرین فصل بازی کوبی برایانت در NBA به سود لیران جیمز تمام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح امروز (پنجشنبه) در ادامه دیدارهای لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، ۲۰ هزار تماشاگر سالن «کوئیکن لونز» شهر کلیولند شاهد آخرین رویارویی ۲ فوق ستاره لیگ بودند.

لبران جیمز از کلیولند و کوبی برایانت از لس آنجلس لیکرز در ابتدای بازی یکدیگر را در آغوش گرفتند و در طول بازی هم در دنیای خودشان غوطه‌ور بودند. برایانت همچنین با تایرون لو، سرمربی جدید کلیولند و هم تیمی سابقش در لیکرز که ۲ عنوان قهرمانی NBA را با هم به دست آورده بودند، خوش و بش گرمی کرد.

جیمز در این مورد گفت: ما احترام متقابل زیادی برای یکدیگر قائل هستیم که احتیاجی به گفتن آن نیست.

کوبی برایانت در روز شکست تیمش ۱۷ امتیاز گرفت و با هر حرکتی مورد تشویق تماشاگران قرار می‌گرفت.

برای لبران جیمز هم کسی در طول دوران بازیگریش مثل کوبی برایانت نخواهد بود: او طبیعت رقابت طلبی دارد. خیلی از بازیکنان حاضر در لیگ ممکن است بزرگ‌تر و بلندتر از کوبی باشند و بیشتر پرش کنند اما چیز متفاوتی در برایانت هست که او را از بقیه متمایز می‌کند.

برایانت گفت: برای من فوق‌العاده بود که مدت زیادی در این سالن بازی کردم و حالا هم شاهد عکس العمل بی‌نظیر تماشاگران بودم.

کوبی برایانت در ادامه تأکید کرد که هیچوقت لبران جیمز را به عنوان یک رقیب ندیده است: من هرگز دقت نکردم که جیمز چه کارهایی در لیگ انجام می‌دهد. ما از ۲ نسل کاملاً متفاوت هستیم. ما هرگز مثل مجیک جانسون و «لری بِرد»، رقابت نداشتیم.

لبران جیمز هم اعتراف کرد که از نداشتن رقابت تنگاتنگ با برایانت متأسف است: ما هیچ‌وقت آن طور که خودمان می‌خواستیم و مردم انتظار داشتند، رقابت نکردیم.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

هیوستون ۱۰۳ – پورتلند ۱۱۶گلدن استیت ۱۱۲ – فینیکس ۱۰۴ تورونتو ۱۱۲ – مینه‌‌سوتا ۱۱۷ یوتا ۹۶ – نیواورلینز ۱۰۰ لیکرز ۱۱۱ – کلیولند ۱۲۰آتلانتا ۱۱۳ – شیکاگو ۹۰شارلوت ۱۱۷ – ایندیانا ۹۵سان آنتونیو ۹۸ – اورلاندو ۹۶ساکرامنتو ۱۱۴ – فیلادلفیا۱۱۰ممفیس ۱۰۹ – بروکلین ۹۰ کلیپرز ۱۳۴ – بوستون ۱۳۹ (وقت اضافه نخست)دنور ۱۰۳ – دیترویت ۹۲

در پایان بازی‌های امروز، تیم‌های کلیولند، تورونتو و بوستون در صدر کنفرانس شرق و بروکلین و فیلادلفیا در قعر این کنفرانس قرار دارند. در کنفرانس غرب نیز تیم‌های گلدن استیت، سان آنتونیو و اوکلاهماسیتی در صدر هستند و فینیکس و لیکرز در انتهای جدول ایستاده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.