سازمان لیگ فوتبال ایران در بیانیه‌ای جامعه ورزش به‌ویژه فوتبال را برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس،به نقل از سایت سازمان لیگ، سازمان لیگ فوتبال ایران در بیانیه‌ای جامعه ورزش به‌ویژه فوتبال را برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دعوت کرد.در این بیانیه آمده است:

ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی بار دیگر در آستانه ۲ رویداد بزرگ تاریخی قرار گرفته‌اند تا با حضور پرشور و مقتدرانه خود در هر ۲ عرصه‏، مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی واستکباری جهانی بکوبد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن سالگرد سی‌ وهفتمین جشن انقلاب و انتخابات ۷ اسفند ملت ایران ایران اسلامی را در برابر ۲آزمون بزرگ قرار داده است.

تردیدی نداریم که ملت بزرگ و اسلامی ایران، در جهت پیروی از بیانات اخیر مقام معظم رهبری بار دیگر برای تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و پاسداری از خون شهیدان تاریخ انقلاب اسلامی در صفوف به‌هم فشرده در این رویداد بزرگ حضور می‌یابند تا همچنان به جهانیان اعلام کنند که پشتیبان و حامی نظام اسلامی هستند.

خون شهیدان نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کرد و اکنون با گذشت ۳۷سال از این رویداد بزرگ که همه جهانیان را تحت شعاع خود قرار داده بود، این نهال اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده است. امنیت، اقتدار، آسایش و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا ابد مدیون رشادت‌های شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم خواهد بود.

سازمان لیگ فوتبال ایران برخود فرض می‌داند که مانند سال‌های گذشته همراه با خیل عظیم ملت ایران اسلامی در این روز تاریخی حضور یابد تا جهان به عظمت ایران اسلامی کرنش کند. شکی نیست که جامعه ورزش کشور‏ و خصوصا فوتبال که از آغاز شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی‏، همواره مدافع و سرباز نظام بوده است، این بار به ندای رهبر معظم خود لبیک می‌گوید و روز ۲۲بهمن پابه‌پای دیگر اقشار ملت بزرگ ایران، حماسه‌ دیگری خلق خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.