خبرگزاری میزان شایعه ای را تائید کرده که در فضای مجازی به شدت درحال انتشار است؛دوپینگ سه بازیکن سرشناس لیگ برتری!

داریوش سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین:دوپینگ سه بازیکن لیگ برتری؛ اینشایعه از سه شنبه شب در فضای مجازی مدام نقل می شود. یکی از کانال های تلگرامی اینخبر را به نقل از واحد مرکزی خبر منتشر کرده بود. در این خبر آمده بود که مسئولانکمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تائید کرده اند ۳ نفر از بازیکنان تیم سرشناس تهرانیدوپینگ کرده اند. ۳ بازیکنی که ملی پوش هستند یا سابقه دعوت به اردوی تیم ملی رادارند . اینکه نمونه اولیه تست خون شان مثبت اعلام شده و حالا باید با حضور درکمیته پزشکی هم بازجویی شوند و هم در صورت امکان درخواست نمونه دوم را داشتهباشند.

این خبر اما ابهام های زیادی داشت. اول اینکه منبع خبر نامعتبر بود.بعد از تغییر نام واحد مرکزی خبر به خبرگزاری صداوسیما دیگر چنین منبعی برایانتشار اخبار وجود ندارد و اثری از خبر یاد شده هم در این خبرگزاری دیده نمی شد.این شایعه را هیچ یک از دیگر خبرگزاری های رسمی هم نه تائید کرده بودند و نهتکذیب. صبح چهارشنبه اما خبرگزاری میزان ، وابسته به قوه قضاییه همان خبر را بهنقل از یک منبع آگاه منتشر کرده است. اینکه ۳ دوپینگی سرشناس در لیگ برتر داریم.مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال یعنی امیرحسین حسینی که از موضوع بی اطلاع بود، در این باره به خبرآنلاین گفت:«تا جایی که می دانم در لیگ برتر هیچ نمونه مثبتینداشتیم. ممکن است این گزارش دیروز از کلن رسیده باشد چون بیش از ۲۰ نموه بهآزمایشگاه فرستاده شده که هنوز جواب شان نیامده بود.»

اگر این شایعه صحت داشته باشد و بر اساس جدول متقاطع حروفی که از این۳ نفر منتشر شده ، دوپینگ ها واقعیت داشته باشند ، یکی از مهمترین تیم های لیگبرتر با اتهام دوپینگ دسته جمعی روبرو می شود و ۳ نفر از بهترین بازیکنان فوتبالایران ناگهان می سوزند. تا ساعاتی دیگر بدون شک جزئیات زیادی درباره این شایعهمنتشر می شود. شایعه ای که یک مربی نامی در فوتبال ایران را که عملکرد و فوتبالاین فصل تیمش هیجان انگیز بوده ، می تواند به یک چهر منفور ابدی تبدیل کند . البتهاگر این شایعه واقعیت داشته باشد. شایعه ای که فعلا تنها گمانه زنی به نقل از یکمنبع آگاه است. خبرآنلاین در ساعات آینده در این باره گزارش می دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.