سرمربی پیشین تیم فوتبال چلسی انگلیس قصد دارد از مدیر ورزشی اتلتیکومادرید برای خرید ستارگان آینده منچستریونایتد و اداره باشگاه کمک بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که دیگو سیمئونه با تاکید زیاد از مقامات باشگاه اتلتیکومادرید خواسته هر طور شده مقدمات ابقا و تمدید قرارداد با برتا را فراهم کنند، این ژوزه مورینیو است که موفق تر عمل کرده و مدعی است به زودی با کمک دوست صمیمی خود، آندرا برتا بازیکنان بزرگی را به منچستریونایتد خواهد آورد. آقای خاص طوری با اطمینان از برنامه‌های میان مدت و بلند مدت خود در منچستریونایتد حرف می‌زند که گویا همه چیز قطعی شده و او قطعا سرمربی فصل آینده این تیم خواهد بود اما فضای باشگاه منچستریونایتد این موضوع را به صراحت تایید نمی‌کند.

آندرا برتا مدیر بخش ورزشی اتلتیکومادرید در واقع یک دلال بزرگ بازیکن نیز محسوب می‌شود که دفاتر نقل و انتقالات بازیکن او در رشته‌های ورزشی مختلف از جمله فوتبال و والیبال در خاک پرتغال، اسپانیا، فرانسه، مراکش و چند کشور عربی مشهور و بسیار فعال و درآمدزا است.

مورینیو در تماسی تلفنی با برتا آخرین تحولات را در این عرصه بررسی کرده و گفته می‌شود مدیر بخش ورزشی اتلتیکومادرید از او خواسته تا زمان روشن شدن وضعیتش در منچستریونایتد در این خصوص سکوت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.