هافبک تیم استقلال با بیان اینکه استقلال در هفته‌های آینده بازی‌های بهتری را از خود ارائه خواهد کرد، گفت: ما همچنان شانس اول قهرمانی در پایان فصل هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امید ابراهیمی در نشست خبری قبل از تمرین امروز استقلال با بیان این مطلب افزود: روز گذشته بازی خوبی را مقابل آبی‌پوشان اهوازی انجام دادیم اما استقلال اهواز یک بازی بسته را از خود به نمایش گذاشت و ما نتوانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی تاکید کرد: موقعیت‌های زیادی را مقابل دروازه هم‌نام اهوازی‌مان خلق کردیم اما بدشانس هم بودیم و دفاع پرتعداد استقلال اهواز اجازه نداد تا توپ‌های ما به گل تبدیل شود.

ابراهیمی در ادامه خاطرنشان کرد: البته ما هم عملکرد همیشگی را از خود نشان ندادیم و شاید هم استقلال اهواز را کمی دستکم گرفته بودیم.

هافبک استقلال تهران در پاسخ به این سؤال که چرا استقلال همانند پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند؟ گفت: ما نمی‌توانیم خود را با دیگران مقایسه کنیم. هر تیم شرایط خاص خود را دارد. ما الان در حال حاضر بهترین خط حمله را داریم و بازی‌های خوبی هم از خود ارائه کرده‌ایم؛ اما متاسفانه در شروع نیم فصل دوم نتوانستیم عملکردی را که در نیم اول داشتیم، به نمایش بگذاریم.

وی تاکید کرد: ما کمبود یک یا دو بازیکن را در تیم خود احساس می‌کنیم البته باشگاه خیلی به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر بود که بنا به دلایلی باشگاه‌ها حاضر به دادن این بازیکنان به استقلال نشدند اما من مطمئن هستم که با همین بازیکنان هم به موفقیت خواهیم رسید.

ابراهیمی در پاسخ به این سؤال که استقلال دچار تزلزل شده است یا خیر؟ گفت: من این حرف را قبول ندارم، تیم ما از کادر فنی خوب و باتجربه‌ای برخوردار است و مطمئن باشید هر چه زمان به جلوتر برود، شرایط ما بهتر از گذشته خواهد شد.

هافبک استقلال در پاسخ به این سؤال که علت درگیری روز گذشته شما با جابر انصاری چه بوده است؟ گفت: هیچ درگیری در بین ما بوجود نیامد. من فقط به او گفتم که کاش توپ دوم را به من می‌دادی. ما نام این را نمی‌توانیم «درگیری» بگذاریم. ما بازیکن هستیم و همه تلاش می‌کنیم که تیم ما موفق باشد و چه در زمین و چه خارج از آن رفیق یکدیگر هستیم اما در داخل زمین بعضی اوقات با هم صحبت می‌کنیم و شاید به نوعی ایراداتمان را برطرف می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال شانس قهرمانی در پایان فصل را خواهد داشت یا خیر؟ گفت: شک نکنید استقلال صد درصد شانس قهرمانی را دارد و تیم ما این پتانسیل را دارد که به این مهم دست پیدا کند.

هافبک استقلال تهران در پاسخ به این سؤال که آیا اتفاقاتی که سال گذشته برای آبی‌پوشان افتاد، آیا در هفته‌های آینده نیز برای شما اتفاق خواهد افتاد یا خیر؟ گفت: از الان نمی‌توان برای آینده پیش‌بینی کرد. کسی نمی‌داند فردا چه اتفاقی خواهد افتاد و من امیدوارم که مشکلات فصل پیش دوباره تکرار نشود؛ اما همه ما تلاش خواهیم کرد که بتوانیم در پایان فصل نام قهرمانی را بالای سر ببریم.

ابراهیمی در خصوص عدم حضور هواداران در بازی‌های استقلال، گفت: نمی‌دانم این حرفم را گلایه بگذاریم یا خواهش. اما تیم ما در حال حاضر صدرنشین لیگ است و به فینال جام حذفی رسیده اما همچنان شاهد هستیم که تماشاگران اندکی به ورزشگاه می‌آیند و من انتظار دارم که دوستداران استقلال اگر می‌خواهند تیمشان قهرمان شود، به ورزشگاه آمده و از تیمشان حمایت کنند.

وی در پایان درباره توهین‌هایی که در صفحات مجازی به بازیکنان استقلال شده است، گفت: این درست نیست که با یک باخت، این چنین در صفحات مجازی به بازیکنان حمله شود؛ البته تا الان کسی به من توهینی نکرده اما امیدوارم تماشاگران ما و علاقه‌مندان به استقلال بیشتر از تیم خود حمایت کنند و با یک تساوی، بازیکنان را در فضای مجازی مورد توهین قرار ندهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.