سرمربی تیم فوتبال الجیش قطر گفت: تیم ما نسبت به سال گذشته که با تیم نفت بازی کرد شرایط بهتری دارد ولی قطعا کارمان برای بازی با این تیم سخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، «صبری لموشی» در نشست خبری پیش از بازی نفت تهران با الجیش که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، اظهار کرد: تیم ما نسبت به سال گذشته یک مقدار تغییر کرده است. البته تغییرات ما خیلی محسوس نیست ولی شرایطمان بهتر است.

وی با بیان اینکه تیمش برای برد به تهران آمده است، درباره اینکه آیا می‌توانید مقابل نفت پیروز شوید، گفت: بازی کردن در ایران سخت است. الجیش اگر بخواهد صعود کند، باید پیروز باشد. ما باید خودمان را نسبت به تیم نفت بهتر نشان بدهیم.

سرمربی تیم الجیش از پاسخ به سئوالی درباره تلاش کشورهای عربی برای برگزاری مسابقه با تیم‌های ایرانی در کشور بی طرف خودداری کرد و با بیان اینکه قصد پاسخ به سئوالات سیاسی را ندارد، گفت: اینجا رفتار خوبی با ما شد و شب خوبی در تهران داشتیم.

لموشی درباره جایگاه الجیش در لیگ قطر خاطرنشان کرد: برای من همه چیز مشخص است. بازی در لیگ قهرمانان با بازی در لیگ قطر فرق دارد. شرایط دو تورنمنت متفاوت است.

وی ادامه داد: نه تیم نفت و نه تیم ما مربی خود را نسبت به سال گذشته تغییر نداده‌اند. همه می‌خواهند خودشان را در لیگ قهرمانان نشان بدهند و قطعا بازی سختی با تیم نفت داریم.

همچنین «صعود الخاطر» دروازه بان تیم الجیش هم درباره بازی فردا با تیم نفت، گفت: ما با علم به این به ایران آمده ایم که نسبت به شرایط سال قبل تجربه بیشتری داریم و آمده ایم که موفق باشیم. تیم ما روحیه جنگجویانه لازم برای موفقیت را دارد.

وی درباره پیروزی الجیش در لیگ قطر در دیدار گذشته خود تصریح کرد: بازی تدارکاتی ما در نیم فصل با تیم زنیت روسیه کمک کرد تا با آمادگی کامل لیگ را در قطر از سر بگیریم و امیدواریم در این بازی هم موفق باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.