همدان- تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان تیم فوتبال نساجی مازندران است تا شاید سایه سقوط را از سر خود دور کند.

خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: تنور مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز با انجام ۱۰ بازی در شهرهای مختلف کشورمان گرم می‌شود و قطار این رقابت‌ها وارد بیست و پنجمین ایستگاه خود خواهد شد جایی که رقابت‌های سخت و نفس‌گیری برای صعود و فرار از سقوط رقم می‌خورد.

هفته‌به‌هفته بر حساسیت این رقابت‌ها با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی افزوده می‌شود و تیم‌ها با تمام توان و قدرت برای از دست ندادن تک‌تک امتیازات بازی‌ها که در پایان می‌تواند سرنوشت آن‌ها را رقم بزند می‌جنگند.

لیگ دسته اول در فصل شرایط خاصی نسبت به فصول گذشته دارد و ۲۰ تیم ۳۹ هفته پنجه در پنجه یکدیگر برای فرار از سقوط و رسیدن به لیگ برتر برابر هم می‌جنگند از این ۳۹ هفته در حال حاضر ۲۴ هفته آن گذشته و تنها ۱۵ هفته تا ایستگاه پایانی لیگ دسته اول فوتبال باقی‌مانده است.

شرایط در پایین جدول پیچیده است

سقوط ۵ تیم از ۲۰ تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال به لیگ دسته دوم کشور استرس و حساسیت ویژه‌ای را بین تیم‌های نیمه پائینی جدول ایجاد کرده است همچنین صعود مستقیم ۳ تیم به لیگ برتر نیز جدال سنگینی را در بالای جدول فراهم کرده تا لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل ۹۴-۹۵ از حساس‌ترین و زیباترین ادوار گذشته این لیگ لقب بگیرد.

در بالای جدول پیکان تهران با ۴۸ امتیاز صدر جدول را ازن آن خودکرده است و تیم‌های فجرسپاسی شیراز با ۴۵ امتیاز، خونه به خونه ۴۳ امتیاز و مس کرمان ۴۱ امتیاز از جدی‌ترین تعقیب‌کننده‌های این تیم برای کسب عنوان قهرمانی هستند.

شرایط در پایین جدول بسیار پیچیده است و هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست و تیم‌های زیادی در معرض سقوط قرار دارند و با توجه به ۱۵ هفته باقی‌مانده قضاوت برای تیم‌های کاندیدای سقوط کمی زود به نظر می‌رسد.

تیم فوتبال پاس تنها نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته اول فوتبال در حال حاضر در جمع ۵ تیمی که باید به لیگ دسته دوم سقوط کنند حضور دارند و شرایط در رتبه در جدول برای پاس همدان مناسب نیست و هرچه زودتر پاسی‌ها باید خود از جمع فانوس به دستان لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های جدول خارج کنند.

به‌طورقطع در هفته‌های پایانی استرس سقوط نکردن تأثیر زیادی بر بازیکنان این تیم خواهد گذاشت و پاسی‌ها نباید کار بقای خود را به هفته‌های پایانی لیگ دسته اول فوتبال بکشند و باید در این هفته‌ها با کسب امتیاز مناسب خیال خود را از بقا راحت کنند.

در ۳ هفته گذشته تیم فوتبال پاس همدان نتوانست نتایج مناسبی را کسب کند و حاصل ۳ بازی برابر تیم‌های فجرسپاسی شیراز و ایرانجوان بوشهر باخت و تنها یک تساوی برابر نفت مسجدسلیمان در بیرون از خانه بود تا این نتایج باعث سقوط چند پله‌ای پاس در جدول رده‌بندی شود.

پاس همدان در خط حمله ضعف دارد

بیش از هر چیزی پاسی‌ها در خط حمله به‌شدت احساس ضعف می‌کنند و در هفته‌های گذشته نیما پرتویی و آرمان رمضانی ثابت کرده‌اند که به‌هیچ‌وجه بازیکن قابل‌اعتنایی در خط حمله نیستند و نمی‌توان روی آن‌ها حسابی باز کرد.

تیم فوتبال پاس همدان در این هفته میزبان تیم نساجی مازندران است مصاف دو تیم بحران‌زده در این هفته در همدان می‌تواند بسیار دیدنی باشد همانند بازی رفت این بازی نیز در حالی برگزار می‌شود که دو تیم اصلاً شرایط خوبی ندارند.

نساجی مازندران در ۳ هفته گذشته ۳ باخت سنگین برابر پیکان تهران، خونه به خونه و نفت آبادان داشته است و از این نظر شرایط نامناسب‌تری نسبت به‌پاس دارد دو تیمی که در فصل‌های گذشته همیشه از مدعیان صعود به لیگ برتر بودند حالا باید برای فرار از سقوط برابر یکدیگر بجنگند.

خبر خوش برای پاسی‌ها بازگشت کاپیتان احمد جمشیدیان پس از مصدومیتی که داشت به تمرینات این تیم است و به‌احتمال‌زیاد این بازیکن با تشخیص کادر فنی تیم در بازی امروز به میدان خواهد رفت که می‌تواند نقطه عطفی برای این تیم باشد.

همچنین حضور ناصر ابراهیمی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران نیز بر روی نیمکت مربیگری پاس به‌عنوان دستیار اکبر محمدی محتمل به نظر می‌رسد تا بار فنی این تیم نیز بر روی نیمکت افزایش پیداکرده باشد نکته جالب اینکه هر دو مربی پاس اکبر محمدی و ناصر ابراهیمی سابقه نشستن بر روی نیمکت نساجی را در نیم‌فصل اول در کارنامه دارند و باید به مصاف یاران سابق خود بروند.

دیدار سرنوشت سازی برابر نساجی مازندران داریم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به دیدار هفته بیست و پنجم پاس برابر نساجی مازندران اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول رده‌بندی امتیاز این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.

اکبر محمدی افزود: در همدان برای کسب ۳ امتیاز حساس این بازی تمام تلاش خود را می‌کنیم.

وی با اشاره به‌تساوی هفته گذشته پاس برابر نفت مسجدسلیمان گفت: برای کسب پیروزی و ۳ امتیاز کامل برابر نفت به میدان رفتیم اما درنهایت این دیدار به‌تساوی کشیده شد.

محمدی خاطرنشان کرد: ظرفیت فنی و تاکتیکی بازیکنان پاس بسیار بالاتر از چیزی بود که در بازی نفت مسجدسلیمان به نمایش گذاشته شد و در هفته‌های باقی‌مانده تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به سطح اصلی خود برسیم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان امروز دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان نساجی مازندران است همچنین قضاوت این دیدار برعهده پیمان فرخی مهر خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.