کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در سایپا آرامش دارد گفت: امروز روز بد فوتبال برای ما بود اما امیدوارم بتوانیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان پس از شکست یک سایپا برابر استقلال خوزستان در رابطه با این بازی گفت: متاسفانه روز بد فوتبال رقم خورد و ما در یک بازی پرتنش و سنگین بازی را واگذار کردیم. امیدوارم که در بازیهای بعدی بتوانیم جبران کنیم.

وی افزود: امروز تمام مدعیان بازیهایشان را واگذار کردند و فکر نمی کنم که شکست ما در این بازی تغییر چندانی در جدول بوجود بیاورد. ما باید از موقعیت های گلمان استفاده کنیم و امیدوارم در نهایت هم بتوانیم سهمیه آسیایی را بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در رابطه با درگیری اش با نیمکت نشینان استقلال خوزستان تصریح کرد: اصلا مسئله خاصی نبود. سر یک پرتاب اوت دستی بازیکنان استقلال خوزستان نظرهایشان را گفتند و من فقط برگشتم و آنها را نگاه کردم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تقابلش با عبدالله ویسی گفت: ویسی بزرگ من است و مربی خیلی خوبی نیز است البته ادب و منش او بیشتر از مربیگری ویسی را سر زبانها انداخته است.

آندرانیک تیموریان در رابطه با انتخاب سایپا به عنوان تیمش گفت: به هر حال باشگاه سایپا با من تماس گرفت و من نیز با مجید جلالی صحبت هایی داشتم در نهایت تصمیم بر این شد که به سایپا بیاییم زیرا دنبال تیمی بودم که در آرامش فوتبال را پیگیری کنم.

تیموریان در پایان در خصوص محرومیتش در بازی اول سایپا گفت: اصلا چنین چیزی را در هیچ جای دنیا نمی شود مشاهده کرد. مگر می شود محرومیت در دوره زمانی خاصی را به زمان دیگری منتقل کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.